PARTNERZY PORTALU

E-commerce 2018: wyzwania i trendy

E-commerce 2018: wyzwania i trendy
Fot. fotolia
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 05 sty 2018 12:15

Budżety w e-commerce zależą obecnie od dwóch czynników - Google i Facebook’a. To obecnie dwie największe firmy medialne na świecie i między nimi decydują się losy działań marketingowych w handlu elektronicznym. W miarę zmian, które wciąż wdrażają obydwie firmy dowiemy się, ile trzeba będzie zainwestować, gdzie jest więcej klientów i w jaki sposób do nich dotrzeć - o trendach na 2018 oraz zmianach w 2017 roku mówi Jacek Zientkiewicz, brand manager platformy Shoper.

Optymalizacja sklepów i obsługi

Minęły już czasy, w których klientów przyciągała tylko niska cena i ładny design. Wiedzą to przedsiębiorcy, stawiający w minionym roku na optymalizację e-sklepów oraz poprawę obsługi klienta. Jakość kontaktu jest kluczowa zwłaszcza w sytuacjach potencjalnie kryzysowych - gdy towar nie spełnia oczekiwań, przesyłka nie dotarła na czas. Wtedy sprawne rozwiązanie problemu pozwoli zyskać opinię miejsca przyjaznego klientowi.  

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.21.70
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!