E-commerce coraz bliżej salonów. Sephora chce to wykorzystać

Tylko w Warszawie, przed końcem bieżącego roku, oddamy w ręce klientów jeszcze dwie zaaranżowane na nowo perfumerie: w Atrium Promenada i Złotych Tarasach - mówi w wywiadzie dla PropertyNews.pl Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.
Sephora wprowadza nowy koncept w salonach sieci: otwarty i sprzyjający budowaniu relacji z klientem. Czy nowy wystrój pojawi się we wszystkich dotychczas działających salonach sieci?
Katarzyna Bielecka: Nowy koncept będzie wprowadzany stopniowo – równolegle do planowanych remodelingów działających już perfumerii oraz przy inwestycjach w nowe salony. W tej chwili sieć liczy blisko 100 perfumerii więc nie jesteśmy w stanie przeprowadzić zmian we wszystkich lokalizacjach jednocześnie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.