E-commerce coraz intensywniej wpływa na funkcjonowanie centrów handlowych

Rozwój sektora e-commerce coraz intensywniej wpływa na oblicze dzisiejszego handlu. Jak zmieni funkcjonowanie galerii handlowych? - W przyszłości staną się showroomami i centrami rozrywki, pozwalającymi miło spędzić czas oraz wirtualnie przymierzyć czy dotknąć dany produkt - mówi Dominika Jędrak, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku Colliers International.
Galerie handlowe z pewnością nie znikną z naszych miast, ale rozrastający się segment sprzedaży internetowej, jak i rozwój technologii multimedialnych zmieni sposób ich funkcjonowania. Przyszłość galerii handlowych to połączenie zakupów tradycyjnych i e-commerce.
- W przyszłości galerie handlowe staną się showroomami i centrami rozrywki, pozwalającymi miło spędzić czas oraz wirtualnie przymierzyć (ekrany dotykowe) czy dotknąć dany produkt. Po dokonaniu wyboru i zapłaceniu (np. za pomocą smartfona), zakupiony towar będzie dostarczany pod wskazany adres. To z kolei przełoży się na proporcje wynajmowanych powierzchni. Zwiększy się przestrzeń umożliwiająca pokazanie szerszego asortymentu, a zmniejszeniu ulegnie część magazynowa - mówi w rozmowie z propertynews.pl Dominika Jędrak.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.