Wyniki koncernu Nike poszybowały w górę. To efekt dynamicznego wzrostu w segmencie e-commerce.
Przychody w drugim kwartale roku rozliczeniowego wyniosły 11,2 mld USD, co oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim - dzięki wzrostowi we wszystkich regionach, na czele którego stanęły Chiny, które odnotowały wzrost przychodów o 24 proc.
Sprzedaż bezpośrednia Nike wyniosła 4,3 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 32 procent. Na przychody Nike w drugim kwartale roku fiskalnego wpłynął silny wzrost cyfrowy marki - o 84 procent, skompensowany niższymi przychodami w hurtowni i sklepach własnych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (49%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze