PARTNERZY PORTALU


E-commerce pozostaje głównym kanałem sprzedaży w Grupie CCC. Konieczny rozwój infrastruktury logistycznej

E-commerce pozostaje głównym kanałem sprzedaży w Grupie CCC. Konieczny rozwój infrastruktury logistycznej
CCC umacnia pozycję rynkową poprzez digitalizację i wdrażanie nowych technologii, inwestycje w logistykę, uruchomianie kolejnych platform online na nowych rynkach, a także poszerzanie oferty wpisującej się w zasady zrównoważonego rozwoju. Fot. CCC, Szymon Polański
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2021 19:06

Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/2022 przychodami na poziomie 1429 mln zł. To wzrost rok do roku aż o 85 proc. Kanał e-commerce odnotował w tym czasie też ogromny skok - o 86-proc. i odpowiada już za 62 proc. przychodów Grupy.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 04 maj 2021 19:06
  • W I kwartale 2021 Grupa CCC kontynuowała rozwój modelu omnichannel, optymalizując offline i skalując obecność w segmencie online.
  • Internetowe kanały odgrywają wiodącą rolę w Grupie CCC, odpowiadając już za 62 proc. przychodów. Konieczny jest rozwój infrastruktury logistycznej. 
  • Spółka umacnia pozycję rynkową poprzez digitalizację i wdrażanie nowych technologii, inwestycje w logistykę, uruchomianie kolejnych platform online na nowych rynkach, a także poszerzanie oferty wpisującej się w zasady zrównoważonego rozwoju.
  • Eobuwie.pl, które na koniec marca pozyskało dwóch nowych inwestorów mniejszościowych, osiągnęło przychód w wysokości 768 mln, przy bardzo wysokiej marży EBITDA na poziomie 10,5 proc.
  • Grupa CCC w I kwartale br. podjęła również decyzję o rozszerzeniu składu zarządu.

W okresie od lutego do kwietnia spółka osiągnęła przychody na poziomie 1429 mln zł, czyli wyższe o 85% niż rok wcześniej. 62% uzyskanych przychodów stanowiła sprzedaż e-commerce (+86% r/r), którą Grupa realizowała poprzez 82 platformy online.

– Początek pierwszego kwartału roku obrotowego 2021/22 był dla nas pomyślny. Odmrożenie gospodarki w lutym uwolniło skumulowany popyt i pozwoliło na sprzedaż dodatkowych kilkuset tys. par obuwia z kolekcji jesienno-zimowej. Wraz z początkiem kwartału zaproponowaliśmy klientom nową kolekcję SS21, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem - mówi Marcin Czyczerski, prezes Zarządu Grupy CCC.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wprowadzony pod koniec marca lockdown, który ponownie objął galerie handlowe, na ponad miesiąc ograniczył naszą działalność w kanale stacjonarnym. Pomimo niesprzyjającego otoczenia biznesowego, osiągnęliśmy dobre wyniki sprzedażowe, które mamy nadzieję wzmacniać w kolejnych kwartałach. Realizacja tego celu będzie możliwa także za sprawą uruchomienia nowego konceptu sklepów off-price w wersji stacjonarnej, który jesienią zadebiutuje również w kanale online – dodaje.

Marża lekko w górę


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Er 2021-05-04 22:30:35
    Ostatnio obiło mi się o uszy, że firma produkuje gigantyczne ilości w Bangladeszu, info nr kosztów produkcji - niedowierzanie jakie niskie. Ale to ciągle firma z polskim produktem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.98.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!