PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

E-commerce winduje wyniki Coccodrillo

E-commerce winduje wyniki Coccodrillo
Jeden z salonów Coccodrillo, marki należącej do CDRL
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 10:38

Grupa CDRL wypracowała w maju 1,4 mln zł przychodów w kanale internetowym, co oznacza 18 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. W sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 12,8 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 2 proc.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2019 10:38

- W maju ponownie utrzymaliśmy wzrostowy trend sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych jak i sklepie internetowym. Szczególnie satysfakcjonuje nas dwucyfrowy wzrost w kanale e-commerce. Stawiamy na ten segment, nasze doświadczenie zdobyte w kraju chcielibyśmy wykorzystać również za granicą i rozwinąć w ten sposób sklep internetowy Buslik na Białorusi. Wciąż stawiamy na nasz flagowy brand Coccodrillo, jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy markę, która cieszy się tak dużym zaufaniem wśród swoich klientów – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, od stycznia do maja bieżącego roku przychody wypracowane w sieci detalicznej marki Coccodrillo wyniosły 59,2 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 3 proc. W kanale internetowym łączna sprzedaż wyniosła 10,2 mln zł wobec 8,3 mln zł, a zatem wzrosła o 24 proc. rdr.

W I kwartale 2019 roku Grupa CDRL wypracowała 108,0 mln zł przychodów wobec 57,1 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o ponad 89 proc. rdr – to głównie efekt przejęć, których w omawianym okresie dokonała spółka. Skonsolidowana strata netto wyniosła w I kwartale 2019 roku 4,9 mln zł, wobec zysku 0,8 mln zł rok wcześniej. Porównując wyniki finansowe, dla analogicznych podmiotów istniejących w grupie na koniec I kwartału 2018 roku, zysk netto wyniósł 1,1 mln zł i wzrósł z poziomu 0,8 mln zł o 46 proc. EBITDA była wyższa o 9 proc. i ukształtowała się na poziomie 3,8 mln zł wobec 3,5 mln zł rok wcześniej.

Na koniec I kwartału 2019 roku w skład sieci handlowej Grupy wchodziły 504 punkty handlowe. Z tego 251 salonów franczyzowych i własnych zlokalizowanych jest w Polsce, 144 w Unii Europejskiej, a 109 w pozostałych krajach świata.

 

 

 

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.245.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.