Grupa CDRL wypracowała w maju 1,4 mln zł przychodów w kanale internetowym, co oznacza 18 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. W sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 12,8 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 2 proc.
- W maju ponownie utrzymaliśmy wzrostowy trend sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych jak i sklepie internetowym. Szczególnie satysfakcjonuje nas dwucyfrowy wzrost w kanale e-commerce. Stawiamy na ten segment, nasze doświadczenie zdobyte w kraju chcielibyśmy wykorzystać również za granicą i rozwinąć w ten sposób sklep internetowy Buslik na Białorusi. Wciąż stawiamy na nasz flagowy brand Coccodrillo, jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy markę, która cieszy się tak dużym zaufaniem wśród swoich klientów – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (68%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze