E-klient to bardzo niecierpliwy klient


Aż 3 na 4 kupujących przez smartfona porzuca zakupy w sklepie już po drugiej nieudanej próbie wypełnienia formularza, ustawienia hasła, czy sprawdzenia opisu produktu - wynika z badań przeprowadzonych przez spółkę Lizard Media z Bielska-Białej. To olbrzymie wyzwanie dla firm projektujących sklepy dla e-commerce oraz twórców aplikacji mobilnych. Cały proces zakupowy trzeba zmieścić w 5 minutach.
75 proc. kupujących przez smartfony podejmuje jedynie dwie próby dokonania zakupu, które trwają średnio 49 sekund zanim zrezygnują z zakupu w danym miejscu. Klient mobilny to często taki użytkownik sklepu internetowego, który nastawiony jest na szybkie, bezproblemowe zakupy. Jeśli skutecznie mu się to utrudnia np. przez słaba ergonomię rozmieszczenia przycisków, czy też kłopotliwy formularz - istnieje duża szansa, że taki klient porzuci zakupy na poziomie dodania artykułów do koszyka - mówi Marcin Wieczorek, design manager w Lizard Media.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.