PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


E-sklep CCC odnotowuje 13,5 mln wizyt miesięcznie

E-sklep CCC odnotowuje 13,5 mln wizyt miesięcznie
Sklep internetowy CCC, fot. CCC.EU
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 29 cze 2020 12:02

Z końcem czerwca mija rok od uruchomienia sklepu internetowego CCC, firmy sektora handlu obuwiem. W tym czasie sklep zrealizował ponad 1,5 miliona zamówień, odnotowuje poziom 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie i jest dostępny na pięciu rynkach zagranicznych poza Polską (Słowacja, Czechy, Rumunia, Węgry, Austria).

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 29 cze 2020 12:02

Platforma ccc.eu jest częścią omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, stanowiącego jeden z podstawowych filarów strategii biznesowej GO.22.

Aplikacja CCC odpowiada w niektórych miesiącach za 30% obrotu sklepu i niedługo będzie świętować 2 mln pobrań. Łącznie kanał mobilny (www i aplikacja) odpowiada za 75-80% ruchu w serwisach CCC.

CCC rozwija również funkcjonalności w kanałach social media i komunikatorach. W czerwcu do Messenger dodana została usługa visual search pozwalająca klientom na wyszukiwanie produktów z oferty CCC na podstawie dowolnego zdjęcia (co do tej pory dostępne było tylko w aplikacji CCC).

CCC jako pierwsza w Polsce marka modowa zaczęła także korzystać z Google Voice Assistant, gdzie klient może m.in. sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych czy znaleźć najbliższy sklep. Rozwija się zasięg usługi esize.me, dzięki której już ponad 1 mln polskich klientów może wykorzystywać profesjonalny skan stopy, dla zakupów i dobrania rozmiaru butów.

- Nad rozwojem e-commerce w CCC pracuje świetny zespół, który łączy młodość, kreatywność, pracowitość i doświadczenie. Bardzo istotne są wkład i doskonała współpraca z wszystkimi pozostałymi działami w firmie, bo podstawą omnichannel jest zdolna do „wielokanałowości” organizacja – nowoczesna, cyfrowa, zwinna. Musieliśmy się tego, jako duża firma, w przyśpieszonym trybie nauczyć i to wprowadzić. Na dziś można powiedzieć, że nadrobiliśmy zaległości, a na przyszłość - chcemy rozwijać się jeszcze szybciej, i być tam gdzie jest klient – mówi Karol Półtorak, wiceprezes zarządu CCC.

- W CCC dużo czasu skupiamy się na relacji z klientem i zrozumieniu jego potrzeb. Widzimy wielowątkowość punktów styku z klientem i ich kompleksowość. Obserwujemy również, jak często konsumenci najpierw przygotowują się do zakupów na www.ccc.eu, sprawdzają dostępność produktów, ewentualne promocje, a kupują w sklepie tradycyjnym - takie zachowanie widzimy dla ponad 20% klientów odwiedzających serwis www. Dwa obszary – online i offline bardzo mocno się dziś przenikają, dając fundament do jednej, omnichannelowej organizacji – mówi Jakub Jasiński, dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC.

Sklepy online Grupy CCC działają dziś w 16 krajach (6 rynków ccc.eu i 16 eobuwie.pl, 6 DeeZee.pl). Aplikacja CCC dostępna jest w 4 krajach.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!