Deweloperzy jak i sieci handlowe widzą wielki potencjał płynący z rozwijania działalności w tych lokalizacjach, jednak próba tchnięcia życia w ulice handlowe jest dziś niezmiernie trudna z co najmniej kilku powodów. Pierwszy z nich to polityka samorządów.

- Apeluję do samorządów: zbudźcie się i pomóżcie w ożywieniu ulic handlowych - postuluje Wiesław Likus, inwestujący w hotele, biurowce oraz obiekty handlowe. Wtóruje mu Monika Rajska-Wolińska, Colliers International. - Urzędy należy edukować na temat potrzeby tworzenia takich ulic. Oczekują tego i biznes, i mieszkańcy. Nie może być tak, że wszystkie lokale w tego typu miejscach są zajmowane przez instytucje bankowe - podkreśla.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (52%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL