Wkrótce sieci handlowe - takie jakie znaliśmy do tej pory przeminą, a na rynku pozostaną ci, którzy będą potrafili skutecznie stworzyć system współpracy z dostawcami i firmami wdrażającymi cyfrowe technologie – takie wnioski padały podczas dyskusji Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja, która odbyła się podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Uczestnicy panelu zastanawiali się, co może oznaczać termin „Handel 4.0” i czy nie jest on tylko sloganem. - To nie żaden slogan ani moda, to rzeczywistość. Kiedyś mówiliśmy o handlu 2.0, 3.0, teraz mamy handel 4.0. To tylko pokazuje, jak bardzo zmienia się świat wokół nas. W ciągu ostatnich 2 lat handel zmienił się bardziej niż w ciągu ostatnich 20 lat. Zmienił się nie tylko dlatego, ze pojawiły się nowe technologie, ale dlatego, że zmienia się klient, a nowe technologie tylko przyspieszają ten proces – mówił Adam Manikowski, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych Żabka Polska.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Komentarze