EEC 2022: Technologie mają pomóc w połączeniu światów off- i online


Pandemia w różny sposób wpłynęła na rozwój przedsiębiorstw. Modivo dzięki lock downom zrozumiało, że musi wyjść do klientów poza sieć. - Sytuacja covidowa paradoksalnie pomogła nam przyspieszyć budowę offline'u. To kierunek w którym podążamy. Technologie mają pomóc w połączeniu tych dwóch światów. Clou to pozyskanie lojalnych klientów. Klienci omnichannelowi wydają więcej - mówił Szymon Bujalski, członek zarządu, dyrektor e-commerce Modivo SA. Bujalski był jednym z gości debaty „Inteligenty e-commerce”, która odbyła się w ramach XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
Szymon Bujalski podkreślił, że trzeba bacznie obserwować, jak zachowują się konsumenci. - Aktualnie widzimy większe zainteresowanie produktami, które możemy określić hasłem "value for money". W Modivo oferta była zbyt wysoko pozycjonowana. W dobie inflacji klient szuka tańszych produktów, dlatego trzeba analizować na bieżąco jego potrzeby i wyjść z odpowiednią propozycją - mówił panelista.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.