PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


EEC Online: E-commerce będzie rosnąć. Tym bardziej, że klienci niechętnie robią zakupy w centrach handlowych

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 maj 2020 11:15

LPP stawia na e-commerce. - W okresie zamknięcia salonów stacjonarnych - wzrost sprzedaży przez internet był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż w kanale e-commerce - mówił podczas EEC Online Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 maj 2020 11:15

LPP od lat notowało dynamiczne wzrosty sprzedaży, ale - jak zapewnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP - obecne wyniki przekraczają wszelkie oczekiwania. - Nasze szacunki pierwotne - wzrost na poziomie 20 proc. - przestały być aktualne, osiągamy nawet 40-45 proc., a do końca roku jeszcze daleko - mówi prelegent EEC Online.

Wiceprezes LPP zaznacza, że w ciągu pierwszego kwartału LPP notowała sprzedaż w kanale e-commerce na poziomie 33 proc., jednak już w kwietniu - w okresie zamkniętych sklepów stacjonarnych - wzrost sprzedaży był czterokrotny, a w maju - już w połowie miesiąca - firma notuje pięciokrotnie wyższą sprzedaż.

- Galerie handlowe nie odzyskują swojego blasku, klienci wracają powoli - zaznaczył. - Widzimy, że na dzień dzisiejszy klienci niechętnie robią zakupy w galeriach i centrach handlowych i można się spodziewać, że nie będzie powrotu do sytuacji sprzed pandemii. W kolejnych krajach, w których prowadzimy działalność, sprzedaż w salonach nie kanibalizuje sprzedaży e-commerce - mówi Jacek Kujawa. - Perspektywy dla dalszego rozwoju e-commerce są zatem bardzo dobre.

Firma weszła w partnerstwo z Google. - To tylko jedna z wielu naszych inicjatyw oraz odpowiedź na ogromne wzrosty sprzedaży w internecie - mówi Jacek Kujawa. - Od marca przestawialiśmy się na nowe działania i zmiany, m.in. w logistyce. Inwestycje procentują - pracujemy nad tym, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie.

A jak będą zachowywać się klienci po pandemii? - Tak jak pandemia ukradła nam trzy lata rozwoju i w trzy miesiące musimy to nadrobić, tak samo klienci mocno zaczynają zmieniać swoje przyzwyczajenia - mówi Jacek Kujawa. - Przez pandemię wybierają inne kolekcje, a w perspektywie wielu konsumentów widzi czas kryzysu i będzie poszukiwać tańszych produktów. Projektowanie stanie się bardziej ponadsezonowe i stonowane, pojawia się również silny trend ekologiczny. Klienci będą szukać rzeczy trwalszych, choć nieco droższych.

Zrzut ekranu 2020-05-19 o 10.58.58.png

ZOBACZ RETRANSMISJĘ SESJI O E-COMMERCE PODCZAS EEC ONLINE:

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • robert 2020-05-20 14:03:09
    Na miejscu takich firm jak LPP tez stawiałbym na sprzedaż online. ecommerce cały czas się rozwija.
  • EM 2020-05-27 14:07:39
    LPP dobrze zrobiło mocno inwestując w kanał sprzedaży internetowej. Teraz łatwiej im przetrwać kryzys i dostosować się do nadchodzących zmian postwirusowych w zachowaniu konsumentów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!