Grupa CDRL, notowany na GPW dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w marcu 14,2 mln zł przychodów z polskiej sieci Coccodrillo i kanału e-commerce. W Internecie spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,3 mln zł, a w sklepach stacjonarnych - 11,9 mln zł. Oznacza to odpowiednio wzrost o 45 proc. i spadek o 4 proc.
- Dynamicznie rosnąca sprzedaż w kanale e-commerce bardzo nas satysfakcjonuje. Wkładamy wiele wysiłku, aby sklep internetowy był dla naszych klientów przyjazny i funkcjonalny. W sklepach stacjonarnych zauważamy efekt niedziel niehandlowych, rekompensujemy to jednak online, gdzie przeniosła się część kupujących. Jesteśmy zadowoleni, że nowa kolekcja wiosna – lato przypadła do gustu rodzicom oraz ich dzieciom. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (75%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL