Więcej gastronomii, rozrywki oraz świeży, różnorodny design - to odpowiedź centrów handlowych na zmieniające się oczekiwania konsumentów i wymagania rynkowe. Obiekty budowane w latach dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych kontynuują intensywny proces zmian podejścia do biznesu, czego efektem są gruntowne modyfikacje aranżacji wnętrz. Taką głęboką odnowę przeszła między innymi Gdańska Galeria Madison.
Od kilku lat polski rynek dużych centrów handlowych stopniowo się nasyca i mierzy z rosnącą konkurencją mniejszych formatów oraz ponownym wzrostem znaczenia ulic handlowych. Wciąż jednak to właśnie centra dominują. Wg danych JLL całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wynosi ponad 14 mln mkw., w tym przeszło 10 mln mkw. to 422 galerie handlowe.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze