Elektromarket chce być "mobi". Efekt? Przebudowa


W najbliższy weekend rusza na terenie Centrum Handlowego Matarnia w Gdańsku najnowszy sklep Media Markt po przebudowie. Modernizacja istniejących sklepów to część strategii sieci.
Rynek elektroniki użytkowej podlega nieustannym, dynamicznym zmianom. Rozwój innowacyjności produktów i rozwiązań technologicznych jest bezpośrednio związany z modyfikacją oczekiwań konsumentów. Niegdyś głównym filarem branży był sprzęt RTV i AGD, dziś natomiast coraz intensywniej korzystamy z elektroniki mobilnej i cyfrowej. Według danych z badania „Polska Jest Mobi 2015” niemal 60 proc. osób w Polsce posiada smartfony, a tablety – ponad 20 proc. MEC Mobile Report 2015 wskazuje, że już blisko 80 proc. polskich internautów loguje się do sieci za pomocą smartfonów.
- Media Markt wychodzi naprzeciw zmieniającym się potrzebom konsumentów i do nich dostosowuje swoją strategię rozwoju – mówi Andrzej Sobolik, członek zarządu, dyrektor zarządzający siecią Media Markt. – Nie tylko otwieramy nowe sklepy i rozwijamy internetowy kanał sprzedaży, ale również inwestujemy w modernizację istniejących powierzchni handlowych.
Przebudowane i unowocześnione centrum Media Markt w Gdańsku zajmuje powierzchnię całkowitą 4 tys. mkw. Sklep oferuje pełen wybór urządzeń i rozwiązań mobilnych oraz modnych akcesoriów czołowych producentów. Klienci znajdą tu też bogatą ofertę urządzeń i akcesoriów do wyposażenia domu oraz biura, m.in. sprzęt multimedialny i teleinformatyczny, telewizory, urządzenia audio-video, sprzęt biurowy i szeroką gamę produktów z segmentu AGD.
Sieć Media Markt posiadając obecnie 58 sklepów i inwestuje w internetowy kanał sprzedaży, otwierając jednocześnie kolejne sklepy stacjonarne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i lokalizacjach poniżej 100 tys. mieszkańców. Kolejny sklep marki zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku w Piasecznie.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0