– Co roku sprzedajemy blisko pół miliona biletów na rozmaite wydarzenia – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku – a badania rynku wskazują, że Empik jest najczęściej kojarzonym miejscem zakupu wejściówek. Aby lepiej obsługiwać ten rynek, już niedługo ruszamy z multikanałową bileterią Empik Bilety i jednocześnie zainwestowaliśmy w jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku – aplikację Going., która od 2015 roku dynamicznie się rozwija. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu zasięgu i skali Empiku oraz innowacyjności Going., uda nam się stworzyć dla klientów unikatową ofertę z szerokim wachlarzem eventów zarówno muzycznych, sportowych i rozrywkowych, jak i mniej masowych i niszowych, np. biznesowych, kulinarnych, targowych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (79%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL