Empik Media & Fashion z dwucyfrowym wzrost przychodów
W I kwartale 2015 r. Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc., a także wzrost marży brutto.
W I kwartale 2015 r. Grupa Smyk osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży LFL na wszystkich rynkach. W Polsce wzrost wyniósł 9,3 proc., w Niemczech 13,8 proc. Kanał sprzedaży online odnotował 108,4 proc. dynamikę sprzedaży LFL.
Sklepy Empik wypracowały wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 3,3 proc. r/r. W I kwartale 2015 r. przychody ze sprzedaży z działalności kontynuowanej wzrosły o 68 mln zł do 610 mln ł czyli o 13 proc.
Grupa Smyk odnotowała wzrost sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 12 proc. r/r do 263 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Smyk posiadała 205 sklepów vs 201 sklepów na koniec I kwartału 2014 r..
Sprzedaż w I kwartale 2015 r. w Grupie Empik wzrosła o 7proc. r/r do 215 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Empik posiadała 220 sklepów vs 198 sklepów na koniec I kwartału 2014 r.
Wzrost sprzedaży w segmencoe e-commerce to 49 proc. więcej r/r do 69 mln zł.
W Grupie Optimum nastąpił wzrost przychodów ze sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 6 proc. r/r do 63 mln zł.
- Struktura sprzedaży w I kwartale 2015 r. odzwierciedlała strategię przyjętą przez Grupę EM&F, tj. koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczególnych segmentach - napisano w komunikacie.
Grupa EM&F planuje dalszy rozwój sprzedaży marek własnych, rozwój sprzedaży w kanale on-line i operacji wielokanałowych, poprawę rentowności operacji na Wschodzie, głównie w Rosji, a także rozwój nowych kanałów dystrybucji dla marek własnych (ubranka „Cool Club” i kolekcje zabawek „Smiki”).
Strategia dla segmentu e-commerce na rok 2015 zakłada w głównej mierze integrację i dalsze wsparcie rozwoju operacji wielokanałowych salonów Empik oraz Grupy Smyk.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.