PARTNERZY PORTALU


Empik wyda na inwestycje 130 mln. Cel na rok 2012 - poprawa wyników sektora modowego

Empik wyda na inwestycje 130 mln. Cel na rok 2012 - poprawa wyników sektora modowego
  • Autor: PAP
  • Dodano: 29 lut 2012 14:33

NFI Empik Media & Fashion planuje w 2012 roku na inwestycje wydać 130 mln zł. Dzięki temu sieć sprzedaży Grupy oraz liczba szkół językowych powiększy się o 70-80 nowych placówek. Prezes spółki Maciej Szymański zaznaczył, że jednym z celów firmy w 2012 roku są prace nad poprawą wyników sektora modowego. - Chciałbym jednak podkreślić, że w 2012 roku nie planujemy wprowadzać nowych marek. Naszym problemem w sektorze modowym do tej pory było to, że mieliśmy właśnie zbyt dużo różnych marek. Generalnie nie chcemy wychodzić z mody, chcemy jedynie zmienić model działalności w tym sektorze - powiedział Szymański.

Prezes NFI Empik M&F Maciej Szymański poinformował, że w I kwartale 2012 roku spółka planuje otworzyć 4 salony Empik, 1 sklep Smyk oraz 6 szkół językowych Speak Up. Dodał, że dzięki nowym inwestycjom, spółce uda się poprawić w 2012 roku wynik EBITDA.

"Naszym celem na 2012 rok jest dalszy rozwój. Planujemy inwestycje, ale chcemy je wykonać w bezpieczny sposób. Mamy zaplanowany CAPEX na poziomie 130 mln zł i zakładam, że dzięki temu uda nam się poprawić wynik EBITDA w 2012 r. Liczymy, że uda nam się to wykonać nawet przy LFL na poziomie 0 proc." - powiedział.

Prezes Szymański powiedział, że jednym z celów spółki w 2012 roku są prace nad poprawą wyników sektora modowego.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!