PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

EPP szykuje się do rozbudowy portfela

EPP szykuje się do rozbudowy portfela
Rafał Kwiatkowski, członek zarządu EPP i wiceprezes ds. operacyjnych.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sty 2020 12:02

Rok 2020 będzie pierwszym w naszej działalności, w którym rozpoczniemy szerszy program zmian w naszych obiektach. Zrozumieliśmy potencjał tych miejsc oraz potrzeby lokalnych rynków i dodajemy najemców, którzy mogą wzmocnić istniejącą ofertę – zapowiada Rafał Kwiatkowski, członek zarządu EPP i wiceprezes ds. operacyjnych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 sty 2020 12:02

Czy wśród nowych najemców pojawią się dyskonty? Trend pokazuje, że galerie je polubiły? 

Wolę określenie „marki demokratyczne”. Tak, to prawda. Jedyna w naszym portfelu Biedronka – w Galerii Młociny ma tak dobre obroty, że nie mielibyśmy nic przeciwko temu, aby się powiększyła, gdyby była taka możliwość. Jesteśmy otwarci na najemców tego sektora – na przykład KiK czy TK Maxx. Zauważam jednak też inny trend – zmniejszania powierzchni hipermarketów na rzecz supermarketów i wypełniania pozostałej wolnej przestrzeni sklepami specjalistycznymi. Niektóre nasze centra przejdą taką operację. Aktualnie podobną relokację przeprowadzamy w Bełchatowie i w Łomży. W tym pierwszym mieście zamykamy Tesco i wprowadzamy innego operatora, ale na mniejszą powierzchnię tak, aby zmieściły się jeszcze inne sklepy z sektora modowo-specjalistycznego. Z kolei w Łomży duży market Tesco zamieniamy na mniejszego operatora spożywczego i wprowadzamy nowe koncepty specjalistyczne, bo takich oczekiwali mieszkańcy. 

W tym roku, w czerwcu czeka was przejęcie Power Parków. Jakie macie plany dla tych obiektów? 

Są to obiekty w Kielcach, w Olsztynie, w Opolu i w Tychach. Ich struktura oparta jest na hipermarketach: Auchan, OBI i Media Markt. Oferta modowa i specjalistyczna pełni funkcję uzupełniającą. Siła tych parków tkwi w bardzo mocnych operatorach z takich sektorów rynku jak: DIY, spożywczy oraz RTV i AGD. Są to właściwie duże retail parki w bardzo dobrych lokalizacjach. Pojawiły się jako pierwsze na rynku centrów handlowych w Polsce, więc miały szansę zabezpieczyć bardzo atrakcyjne miejsca. Nie są przeskalowane, mają bardzo dobrych najemców, klienci lubią te obiekty.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.148.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!