PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Esotiq & Henderson nie rezygnuje z galerii handlowych

Esotiq & Henderson nie rezygnuje z galerii handlowych
Adam Skrzypek, prezes zarządu Esotiq & Henderson.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 wrz 2020 15:45

Rozwój kanału e-commerce jest dla nas kluczowy, ponieważ staramy się ograniczyć wydatki inwestycyjne na salony stacjonarne. W tę oszczędną strategię wpisuje się plan otwarcia do końca roku sześciu nowych salonów – zapowiada Adam Skrzypek, prezes zarządu Esotiq & Henderson.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 wrz 2020 15:45

Prezes zarządu Esotiq & Henderson podkreśla, że sprzedaż online ze stanu całej sieci salonów w Polsce bardzo dobrze się prezentuje. – 21,7 mln odsłon strony marki oznacza wzrost o 99 proc. rok do roku. Planujemy zapewnić dostawę do wszystkich krajów w unii europejskiej, więc e-commerce będziemy rozwijać na skalę międzynarodową – tłumaczy Adam Skrzypek.

Selektywne podejście do przejęć

W Polsce spółka planuje otwieranie salonów własnych w popularnych galeriach handlowych, ale priorytetem jest wzrost poprzez salony franczyzowe.

– Stawiamy na jakość lokalizacji, które dają nam przede wszystkim wyższą sprzedaż z metra, ale również wyższą marżę uzyskiwaną z metra. Podobnie jak do tej pory, selektywnie zamierzamy podchodzić do przejęć sieci salonów w korzystnych miejscach – wyjaśnia Adam Skrzypek.

Prezes uważa, że sukcesem firmy było otwarcie w pierwszym kwartale tego roku salonu stacjonarnego na Łotwie oraz w drugim kwartale w Rumunii. – W Polsce planujemy do końca roku otworzyć sześć nowych sklepów. Ta liczba wpisuje się w naszą strategię ograniczania inwestycji w czasach niepewnych. W największych galeriach trafiki zdecydowanie wolniej wracają do normy. Jednak należy pamiętać, że znaczna część naszej sieci stacjonarnych sklepów to lokale franczyzowe w średnich i mniejszych galeriach lub przy ulicach. Zatem ta spowolniona rewitalizja ruchu w mniejszym stopniu nam szkodzi – przyznaje prezes zarządu Esotiq & Henderson.

Z franczyzą do nowych krajów 

W Niemczech firma planuje wzmocnić sprzedaż online oraz rozpoznawalność marki, współpracując z innymi platformami, takimi jak: Amazon.de, czy About.You. Z tą drugą Esotiq współpracuje już od 2019 r.

– W 2019 r. zamknęliśmy trwale nierentowny sklep w Sttutgarcie Możliwości negocjacji z właścicielami centrum, w którym działał były ograniczone, więc zdecydowaliśmy się na likwidację – wyjaśnia Adam Skrzypek.

Jeśli chodzi o rynki wschodnie, to spółka nadal jest zainteresowana lokalami w galeriach handlowych w dużych miastach na Ukrainie. - Liczymy, że do końca 2020 r. liczba sklepów wzroście z obecnych 24 do 28, choć na razie wszystkie wysiłki skierowane są na poprawę parametrów istniejących placówek oraz kanału online – przyznaje prezes.

Podkreśla, że jednym z wyzwań na końcówkę roku 2020 jest wejście ze sklepami stacjonarnymi do nowych krajów, głównie poprzez rozwój modelu franczyzowego.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.51.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!