PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Esotiq & Henderson: Przyjęliśmy inną strategię, niż większość firm z branży

Esotiq & Henderson: Przyjęliśmy inną strategię, niż większość firm z branży
Adam Skrzypek, prezes zarządu w Esotiq & Henderson.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lip 2020 13:06

Otwarcia w atrakcyjnych lokalizacjach i pod warunkiem bardzo korzystnych czynszów, rozwój franczyzy oraz mocny nacisk na rozwój e-commerce - to główne cele Esotiq & Henderson na bieżący rok.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 lip 2020 13:06

4 maja, z chwilą odmrożenia działalności centrów handlowych, Esotiq & Henderson otworzył wszystkie swoje sklepy. - Przyjęliśmy inną strategię, niż większość firm z naszej branży, a teraz obserwujemy rynek i negocjujemy obniżki czynszów w obiektach, w których już działamy. Przyglądamy się również innym interesującym centrom handlowym i będziemy chcieli z nimi rozmawiać o nowych lokalizacjach, ale już na zupełnie innych warunkach - mówi Krzysztof Jakubowski, wiceprezes zarządu w Esotiq & Henderson.

Czas zamknięcia wykorzystano na intensywny rozwój sprzedaży internetowej. - Na skutek pandemii ograniczyliśmy plany inwestycyjne, zredukowaliśmy planowaną liczbę otwarć, a nakłady przesunęliśmy na rozwój kanału e-commerce - tłumaczy Krzysztof Jakubowski.

Aktualnie Esotiq & Henderson stawia na rozwój wszystkich swoich sklepów internetowych.

- Sprzedaż online przynosi dobre rezultaty. 10,3 mln odsłon strony w 2019 roku oznacza wzrost o 28 proc. rok do roku. Naszym celem jest rozwój sklepów poza granicami kraju i  dostawa do wszystkich krajów UE, tym bardziej, że jesteśmy w stanie działać na zdecydowanie większym rynku - mówi Adam Skrzypek, prezes zarządu Esotiq & Henderson.

Sprzedaż internetowa zanotowała wyraźne wzrosty również podczas lockdownu. - Tendencja wzrostowa wciąż się utrzymuje - mówi Adam Skrzypek.

W przypadku salonów stacjonarnych priorytetem będzie jakość lokalizacji, otwarcia w popularnych galeriach handlowych i rozwój franczyzy. - Nawet po lockdownie widać, że największe galerie handlowe mają problem z odwiedzalnością, a sklepy zlokalizowane w mniejszych i średnich miejscowościach oraz przy ulicach radzą sobie zdecydowanie lepiej. W naszym przypadku 2/3 salonów należą do partnerów franczyzowych, z których większość działa poza centrami handlowymi lub w małych galeriach handlowych zlokalizowanych w mniejszych ośrodkach miejskich - wyjaśniał Adam Skrzypek. - Wydaje się, że budowa tego typu struktury sieci w czasach pandemii i kryzysu może być dużym plusem.

Na rynku niemieckim spółka posiadała na koniec IV kwartału 2019 r. dziewięć punktów sprzedaży. - W Niemczech planujemy sprzedaż internetową nie tylko poprzez własne sklepy, ale przede wszystkim we współpracy z zewnętrznymi platformami - mówi Adam Skrzypek. - Pod koniec 2019 roku podpisaliśmy umowę z otto.de, największą grupą sprzedaży przez internet na terenie Niemiec. W tej chwili prowadzimy procesy integracji i mamy nadzieję, że w trzecim kwartale br. sprzedaż zanotuje duży wzrost. Przygotowujemy się również do startu na platformie amazon.de.

Na rynkach wschodnich pod koniec 2019 r. działały 24 salony grupy. - Będziemy kontynuować sprzedaż poprzez salony franczyzowe i hurt - mówi prezes Esotiq & Henderson.

Spółka bierze również pod uwagę przejęcia sieci salonów w atrakcyjnych lokalizacjach, ale ewentualne akwizycje będą miały charakter selektywny.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.59.63
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!