Esotiq nadal rozwija sieć salonów w kraju i za granicą oraz umacnia kanał e-commerce, który odpowiada już za ok. 10 proc. sprzedaży. W pierwszym kwartale br. skonsolidowane przychody polskiego producenta bielizny damskiej wyniosły ponad 39 mln zł (+16 proc. r/r).
Przychody Grupy Esotiq&Henderson w I kwartale 2019 roku wyniosły 39,1 mln zł (+16,2% r/r). Wynik operacyjny wyniósł -0,3 mln zł (wobec 2 tys. w ub. r.), a wynik netto -1,1 mln (wobec – 56 tys. w ub. r.) Marża brutto na sprzedaży wyniosła 57% (-4 p.p. r/r). EBITDA wzrosła o 264,8% r/r do poziomu 2,3 mln zł.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze