UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Eurocash kontroli nad spółką Partner. Przeprowadzone postępowanie pokazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
Działalność uczestników koncentracji pokrywa się m.in. na rynku detalicznej sprzedaży artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku w sklepach tradycyjnych o wielkości do 350 mkw. i wielkopowierzchniowych powyżej 350 mkw.
Eurocash posiada sieć własnych sklepów m.in. „Delikatesy Centrum”, „Eko”, a także sklepy zrzeszone w sieciach partnerskich nadzorowanych przez spółkę, np. „Euro Sklep”, „Groszek”, „Lewiatan”, oraz franczyzobiorców -”Groszek”. Ponadto do grupy należy platforma internetowa frisco.pl. Przejmowana spółka Partner posiada ponad 20 sklepów „Lewiatan”.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze