- Zakończyliśmy rebranding sieci Piotr i Paweł – obecnie wszystkie placówki działają już pod jednolitym szyldem SPAR. Rozwijamy naszą sieć w Polsce, wprowadzamy nowe produkty marki własnej, realizujemy też ciekawe kampanie promocyjne i akcje lojalnościowe –  wszystkie te działania mają wspierać biznes naszych polskich partnerów detalicznych, właścicieli sklepów. To bardzo ważne, że jako zagraniczny inwestor – który przeznaczył ogromne środki na rozwój sieci detalicznej w Polsce – tak naprawdę jesteśmy platformą wspierającą polskich małych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy pod szyldem SPAR – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (43%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL