W ciągu 5 lat, centrum Factory Annopol odwiedziło ponad 14 mln klientów, dając wzrost
na poziomie 33 proc. Sprzedaż zwiększyła się w tym czasie o 42 proc. Popularne centrum wyprzedażowe prawobrzeżnej części stolicy, zarządzane przez Neinver, świętuje 5 lat istnienia.
na poziomie 33 proc. Sprzedaż zwiększyła się w tym czasie o 42 proc. Popularne centrum wyprzedażowe prawobrzeżnej części stolicy, zarządzane przez Neinver, świętuje 5 lat istnienia.
- Otwarcie Factory Annopol, drugiego warszawskiego outletu z grupy Neinver, pokazało potencjał tego segmentu rynku w Polsce – zwraca uwagę Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver. - Oba obiekty, mimo lokalizacji w tym samym mieście, nie stanowią dla siebie konkurencji, każdego roku skutecznie zwiększając grono klientów, zainteresowanych zakupami w centrum wyprzedażowym – dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze