Factory stawia na miejski styl


Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl ludzi spędzających czas w przestrzeni miejskiej: spotkanie z przyjaciółmi, jedzenie z food trucków, przejażdżka rowerowa, albo randka na dachu starej kamienicy.
Fotografie autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika zostały stworzone jako „stop-klatki” z życia, które zebrane w całość, tworzą historię o ludziach, mieście, relacjach, bliskości i radości. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę. Każda z nich podkreśla dużą rolę przestrzeni miejskiej w kształtowaniu modowych trendów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (61%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.