Fashion House Outlet Centre stawia na sieci sportowe

Umowy najmu w Fashion House Outlet Centre Gdańsk podpisały dwie marki z ofertą outdoorową: Brugi i Hi-Tec. Obecnie trwa aranżacja lokali, których otwarcie planowane jest na początek września tego roku.
Oferta Fashion House Outlet Centre w Gdańsku wzbogaci się o dwa salony z ofertą odzieży sportowej i turystycznej oraz sprzętem i akcesoriami sportowymi. Na ponad 174 mkw. swój sklep otworzy popularna marka outdoorowa:
Brugi znana jest w Polsce od 1995 roku. Jest organizatorem i sponsorem wielu imprez sportowo - rekreacyjnych, a ambasadorem tej marki jest mistrzyni Polski w snowboardzie - Jagna Marczułajtis. Firma Hi-Tec wywodzi się z Wielkiej Brytanii. Obecnie jest jednym z wiodących w świecie producentów obuwia i odzieży turystycznej. Hi-Tec została najpopularniejszą w Polsce marką w kategorii ,,Odzież i sprzęt turystyczny" według prestiżowego plebiscytu Laur Konsumenta 2012, zdobywając tym samym Złote Godło Lauru Konsumenta.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Hi-Tec. Powstanie także salon z odzieżą sportową włoskiej firmy Brugi, kóry zajmie 105 mkw. powierzchni.Brugi znana jest w Polsce od 1995 roku. Jest organizatorem i sponsorem wielu imprez sportowo - rekreacyjnych, a ambasadorem tej marki jest mistrzyni Polski w snowboardzie - Jagna Marczułajtis. Firma Hi-Tec wywodzi się z Wielkiej Brytanii. Obecnie jest jednym z wiodących w świecie producentów obuwia i odzieży turystycznej. Hi-Tec została najpopularniejszą w Polsce marką w kategorii ,,Odzież i sprzęt turystyczny" według prestiżowego plebiscytu Laur Konsumenta 2012, zdobywając tym samym Złote Godło Lauru Konsumenta.
W komercjalizacji uczestniczyła firma BOIG. Fashion House Outlet Centre należy do Polonia Property Fund, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.