PARTNERZY PORTALU


Fashion House Outlet Centre w Gdańsku podsumował 2015 r.

Fashion House Outlet Centre w Gdańsku podsumował 2015 r.
Fashion House Outlet Centre w Gdańsku
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 sty 2016 16:49

Nie słabnie zainteresowanie najemców centrami Fashion House Outlet Centre. 16 przedłużonych umów najmu na łączną powierzchnię blisko 3 tys. mkw. oraz salony kilkunastu nowych, znanych marek – takim wynikiem podsumowuje miniony rok Fashion House Outlet Centre w Gdańsku, należący do Polonia Property Fund 2 Ltd., funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 sty 2016 16:49

Badania rynku oraz doświadczenia zarządzających wskazują, iż z roku na rok rośnie udział Polaków, dokonujących zakupów w centrach outletowych. Wzrasta liczba klientów, których można określić jako smart shoppers, czyli polujących na mądre okazje – dobre jakościowo produkty, ale w korzystnej cenie. Potwierdza to Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management, zarządzający trzema obiektami Fashion House Outlet Centres w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu: - Miniony rok był kolejnym dobrym rokiem dla outletów; oferta wyprzedażowa jest bardzo atrakcyjna dla klientów, a najemcy wciąż udoskonalają strategie sprzedażowe stosowane w tych centrach. Polski rynek staje się także coraz bardziej interesujący dla zagranicznych sieci – co było wyraźnie odczuwalne na ostatnich targach MAPIC w Cannes. Nowe marki chętnie wchodzą do naszych outletów, co uatrakcyjnia ich ofertę i wpływa na pozytywne wrażenia zakupowe i na końcu na sprzedaż – dodaje Rutkowski.

W ubiegłym roku wielu najemców Fashion House Outlet Centre w Gdańsku przedłużyło umowy najmu, tak zrobili m.in.: Solar, Levi’s, Venezia, Stefanel, Taranko, Geox, Adidas, Big Star, Reebok, Gino Rossi, Diverse, Puma, Kazar, Big Star, Reebok, a część z nich powiększyła również swoje salony.

Dla centrum w Gdańsku pozyskano także nowe, popularne marki, nie tylko odzieżowe. Swój salon otworzyła m.in. firma Villeroy&Boch znana z doskonałej jakości porcelany: - Ze względu na satysfakcjonujące wyniki finansowe naszych dwóch salonów działających od kilku lat w FHS i FHW oraz mając na uwadze dobrą współpracę z zarządcą obiektów zdecydowaliśmy się otworzyć trzeci salon marki Villeroy & Boch w FHG. – mówi Marcin Rupala Marketing Manager Villeroy & Boch. - Już teraz widzimy, że była to właściwa decyzja. Świetna lokalizacja, atrakcyjna grupa klientów, trafik oraz nowoczesny i skuteczny marketing prowadzony przez centrum pozytywnie wpływają na sprzedaż naszych produktów generując z miesiąca na miesiąc coraz wyższe obroty. 

Fashion House Gdańsk to jeden z sieci trzech centrów wyprzedażowych zarządzanych przez Peakside Polonia Management. Ofertę obiektu tworzy ponad 100 markowych sklepów oferujących produkty w obniżonych cenach do 70 proc. Obecnie poziom najmu we wszystkich trzech centrach FHOC to 100proc. co jest ewenementem na polskim rynku outletowym; także sprzedaż wciąż utrzymuje się na rekordowym poziomie.

Właścicielem centrów outletowych Fashion House jest Polonia Property Fund II Ltd. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy. Wszystkie obiekty Fashion House położne są blisko centrum miasta i posiadają bardzo dobrą komunikację. Bez problemów można do nich dojechać transportem publicznym.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • mlg 2016-01-19 20:00:58
    Wszystko fajnie, tylko tam jest taki smród z pobliskiego wysypiska, że nie wiem jak tam pracownicy wytrzymują cały dzień... Ja, raz na rok, przez godzinę mogę się pomęczyć, ale nie wyobrażam sobie siedzieć tam przez 8h.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.109.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!