Fashion House Outlet Centre w Gdańsku podsumował 2015 r.


Nie słabnie zainteresowanie najemców centrami Fashion House Outlet Centre. 16 przedłużonych umów najmu na łączną powierzchnię blisko 3 tys. mkw. oraz salony kilkunastu nowych, znanych marek – takim wynikiem podsumowuje miniony rok Fashion House Outlet Centre w Gdańsku, należący do Polonia Property Fund 2 Ltd., funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.
Badania rynku oraz doświadczenia zarządzających wskazują, iż z roku na rok rośnie udział Polaków, dokonujących zakupów w centrach outletowych. Wzrasta liczba klientów, których można określić jako smart shoppers, czyli polujących na mądre okazje – dobre jakościowo produkty, ale w korzystnej cenie. Potwierdza to Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management, zarządzający trzema obiektami Fashion House Outlet Centres w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu: - Miniony rok był kolejnym dobrym rokiem dla outletów; oferta wyprzedażowa jest bardzo atrakcyjna dla klientów, a najemcy wciąż udoskonalają strategie sprzedażowe stosowane w tych centrach. Polski rynek staje się także coraz bardziej interesujący dla zagranicznych sieci – co było wyraźnie odczuwalne na ostatnich targach MAPIC w Cannes. Nowe marki chętnie wchodzą do naszych outletów, co uatrakcyjnia ich ofertę i wpływa na pozytywne wrażenia zakupowe i na końcu na sprzedaż – dodaje Rutkowski.
W ubiegłym roku wielu najemców Fashion House Outlet Centre w Gdańsku przedłużyło umowy najmu, tak zrobili m.in.: Solar, Levi’s, Venezia, Stefanel, Taranko, Geox, Adidas, Big Star, Reebok, Gino Rossi, Diverse, Puma, Kazar, Big Star, Reebok, a część z nich powiększyła również swoje salony.
Dla centrum w Gdańsku pozyskano także nowe, popularne marki, nie tylko odzieżowe. Swój salon otworzyła m.in. firma Villeroy&Boch znana z doskonałej jakości porcelany: - Ze względu na satysfakcjonujące wyniki finansowe naszych dwóch salonów działających od kilku lat w FHS i FHW oraz mając na uwadze dobrą współpracę z zarządcą obiektów zdecydowaliśmy się otworzyć trzeci salon marki Villeroy & Boch w FHG. – mówi Marcin Rupala Marketing Manager Villeroy & Boch. - Już teraz widzimy, że była to właściwa decyzja. Świetna lokalizacja, atrakcyjna grupa klientów, trafik oraz nowoczesny i skuteczny marketing prowadzony przez centrum pozytywnie wpływają na sprzedaż naszych produktów generując z miesiąca na miesiąc coraz wyższe obroty.
Fashion House Gdańsk to jeden z sieci trzech centrów wyprzedażowych zarządzanych przez Peakside Polonia Management. Ofertę obiektu tworzy ponad 100 markowych sklepów oferujących produkty w obniżonych cenach do 70 proc. Obecnie poziom najmu we wszystkich trzech centrach FHOC to 100proc. co jest ewenementem na polskim rynku outletowym; także sprzedaż wciąż utrzymuje się na rekordowym poziomie.
Właścicielem centrów outletowych Fashion House jest Polonia Property Fund II Ltd. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy. Wszystkie obiekty Fashion House położne są blisko centrum miasta i posiadają bardzo dobrą komunikację. Bez problemów można do nich dojechać transportem publicznym.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0