Pierwsze outlety powstające w Polsce po 2000 roku składały się niemal wyłącznie z przestrzeni handlowej przeznaczonej dla sklepów i butików. Wg standardów z tamtych lat oferta powinna być ograniczona do sklepów z odzieżą, w strategiach outletów nie było miejsca na rozrywkę, a gastronomia była dostępna w szczątkowej formie. Odwiedzający przychodzili do outletów niemal wyłącznie w celach zakupowych, spędzali tam stosunkowo niewiele czasu, a jeśli coś jedli to korzystali z oferty typu fast food w małych stoiskach. Po 15 latach funkcjonowania centrów wyprzedażowych zachowania i oczekiwania konsumentów zmieniły się. Nowoczesne outlety to nie tylko miejsce zakupów w dobrych cenach, ale też przestrzeń, gdzie przyjeżdżamy spędzić wolny czas, czasem kilka godzin lub nawet większą część dnia. Wg najnowszych trendów zakupy w outletach to już nie tylko wypełnianie bieżących potrzeb, ale także rodzaj rozrywki. Bardziej typowe formy przyjemnego spędzania czasu, pyszny posiłek lub drink mogą być świetnym dopełnieniem udanych zakupów w outletowych cenach.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (77%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL