Finanse polskich dyskontów pod lupą

Biedronka, Lidl, Netto, Aldi, a w ostatnim czasie Dyskont Czerwona Torebka - to potentaci na rynku polskich dyskontów. Z powodzeniem rywalizują z hiper- i supermarketami, zdobywając zaufanie milionów klientów. To, czy popularność przekłada się na realne zyski finansowe, analizuje w specjalnym raporcie przygotowanym na zlecenie serwisu portalspożywczy.pl firma Bisnode.
Raport zatytułowany „Analiza branżowa sklepów dyskontowych" szczegółowo opisuje sytuację sieci Biedronka, Lidl, Netto, Aldi, Dyskont Czerwona Torebka, a także drogerii Rossmann. Analiza została przygotowana na bazie raportów finansowych za lata 2011-2012, które wspomniane firmy złożyły w Krajowym Rejestrze Sądowym.
W raporcie znaleźć można między innymi opis poszczególnych projektów handlowych, informację o ich udziałach rynkowych, analizy rentowności sprzedaży, poziomu zatrudnienia, rentowności kapitału i aktywów, płynności finansowej oraz analizę zadłużenia.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.