Na przełomie roku wycofująca się znad Wisły sieć klubów Jatomi zwolniła 35 lokali w 19 miastach, głównie w centrach handlowych. Obiekty szybko zostały przejęte przez innych operatorów. Osiem z nich trafiło pod skrzydła marki Zdrofit, a pozostałe do Calypso Fitness, CityFit, McFit, More!Fitness czy Saturn Fitness.

Stworzony dziewięć lat temu model biznesowy Jatomi nie miał już zastosowania w przypadku dzisiejszego konsumenta. Potencjał w Polsce dostrzegli za to inni międzynarodowi gracze, skrzydła rozwijają też rodzimi operatorzy Do Polski wchodzą też międzynarodowi gracze, co dowodzi utrzymującej się atrakcyjności krajowego sektora fitness.

Wyścig o lokalizacje

Wiatru w żagle nabrał kojarzony do niedawna głównie z Warszawą Zdrofit, który rozpoczął ekspansję poza stolicą. Sieć jeszcze w tym roku planuje kilkanaście otwarć i podwojenie liczby klubów. W kolejnych latach chce otwierać 10-15 punktów rocznie. - Zdecydowanie rozwijamy sieć – mówi Jakub Raniszewski, członek zarządu Zdrofit. - Kierujemy się lokalizacją, a nie rodzajem obiektu, więc otwieramy kluby zarówno w biurowcach, jak i galeriach handlowych, czy też innych miejscach atrakcyjnie położonych dla potencjalnych klientów – dodaje.

Plany ekspansji ma też sieć czynnych 24 godziny na dobę klubów CityFit. Ta firma widzi niszę w segmencie „low-cost”.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (77%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL