Jak podkreślili przedstawiciele spółek na wspólnej konferencji prasowej, pakiet narzędzi opracowanych i udostępnianych przez Google (m.in. system rozumienia języka Dialogflow) będzie miał zastosowanie od początku do końca transakcji. Każdy użytkownik opartego na sztucznej inteligencji Asystenta Google po jego wywołaniu hasłem "OK Google" na dowolnej platformie sprzętowej może skorzystać z komendy głosowej określonej przez firmę (np. "porozmawiaj z Pyszne" lub "zapytaj FlixBus o połączenie"), by wejść w interakcję z marką. Szczegółowy przebieg transakcji oraz dostępne formy płatności zależą od opcji udostępnianych przez firmę.W przypadku Pyszne.pl (Takeaway.com) do obsługi głosowej niezbędne jest wcześniejsze ręczne skonfigurowanie w aplikacji firmy adresu dostawy oraz trzech zestawów. Interakcja z Asystentem Google pozwoli dokonać wyboru jednego z nich i zakończy się zamówieniem z płatnością przy odbiorze. Firma podkreśla, że usługa będzie nadal rozwijana w oparciu o uwagi użytkowników. Flixbus zamiast tego zdecydował się na pełną obsługę głosową wyszukiwania oraz składania zamówienia, a także płatności kartą VISA lub Mastercard powiązaną z usługa Google Pay. Transakcja ma być autoryzowana odciskiem palca lub wpisywanym hasłem (zależnie od możliwości urządzenia i decyzji użytkownika).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (29%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL