• Salon firmowy Okaïdi zajął lokal o powierzchni 119 mkw.
  • Będzie to druga lokalizacja marki w obiektach należących do Ceetrus Polska.  
  • Poziom komercjalizacji w obiekcie wynosi 100 procent.

– Cieszę się, że takie atuty naszego centrum handlowego, jak dogodna lokalizacja w sąsiedztwie Warszawy i wysoka odwiedzalność, dostrzegają najemcy, którzy decydują się na otwarcie nowych salonów. Większa oferta handlowa to duża korzyść dla klientów obiektu, którzy znajdą tu różnorodne produkty dla domu i rodziny – mówi Patrycja Strzelecka, Junior Property Manager w centrum handlowym Auchan Piaseczno.

W połowie lutego do grona najemców piaseczyńskiego centrum handlowym Auchan dołączyła francuska marka Okaïdi, oferująca ubrania i akcesoria dla dzieci w różnym wieku – od noworodka do 14-latka. Dostępne kolekcje, obejmujące pajacyki, body, spodnie, sukienki, sweterki czy bluzy, pozwalają stworzyć wygodną stylizację na każdą porę roku. Marka Okaïdi od wielu lat tworzy kreatywną i uniwersalną modę dziecięcą. Ponadczasowość projektów oraz ich wysoka jakość zapewniają długotrwałe użytkowanie. Okaïdi dokłada wszelkich starań, aby kolekcje powstawały w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju, między innymi z takich materiałów, jak organiczna bawełna.

Obecnie w piaseczyńskim obiekcie należącym do Ceetrus klienci mogą robić rodzinne zakupy w blisko 50 sklepach. Dział komercjalizacji Nhood Polska prowadzi negocjacje z właścicielem marki Okaïdi dotyczące obecności w kilku kolejnych obiektach handlowych należących do Ceetrus Polska.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl