PARTNERZY PORTALU

FRSiH: Netto musi odpowiadać na oczekiwania byłych klientów Tesco

FRSiH: Netto musi odpowiadać na oczekiwania byłych klientów Tesco
Netto chce być siecią zrównoważoną. mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 09 lis 2021 12:24

Przejmując Tesco w 2020 roku po uzyskaniu zgody UOKiK przystąpiliśmy do przebudowy tych placówek. Wiedzieliśmy, że przejmujemy biznes, który nie inwestował w sklepy, czasem nawet kilkanaście lat. Zanurzyliśmy się w dane o klientach Netto i Tesco, które pokazały nam, że są między nimi różnice. Musimy odpowiadać na te oczekiwania - mówił podczas sesji "Nowa przyszłość handlu" Witold Baran, dyrektor handlowy Netto.

- Duża cześć klientów Tesco była przywiązana do marki – mieli swój asortyment, ulubione lokalizacje. Oferując im nasz nowy model musieliśmy się zmierzyć z ich oczekiwaniami. Jesteśmy w połowie drogi – obserwujemy, jak klienci reagują na zmiany, ale potrzebujemy czasu na szczegółową analizę. Widzimy, że klient Tesco oczekuje podobnego asortymentu, dlatego jedną z tendencji jest przesunięcie w kierunku premiumizacji – dodał panelista.

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.120.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!