PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gagliardi debiutuje w Polsce

Gagliardi debiutuje w Polsce
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2019 12:04

W Galerii Młociny swój debiut na polskim rynku zaliczy Gagliardi, marka od ponad sześćdziesięciu lat projektująca i szyjąca dla mężczyzn, dla których liczy się styl, dobre krawiectwo i wysoka jakość. Butik, o powierzchni 91 metrów kwadratowych, wprowadzi się na Aleję Mody. Najnowsze centrum handlowo-rozrywkowe w Warszawie otworzy się już 23 maja.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 maj 2019 12:04

– Polski debiut to bardzo istotny krok w strategii rozwoju marki. Zależało nam, żeby drzwi na rynek z tak dużym potencjałem otworzyć w miejscu kojarzonym z modą i trendami. Właściciele Galerii Młociny kompletując niezwykle ciekawą listę najemców, ale też aranżując Aleję Mody z ogromnymi witrynami dają nam tego gwarancję – mówi Joanna Ragonesi, Manager ds. Ekspansji marki na rynek polski, Gagliardi.

Ciekawe doświadczenia ze światem mody i krawieckim rzemiosłem Salvatore Borga, założyciela marki, pozwoliły wypracować własny, wyjątkowy styl. Łączy on w kolekcjach włoską elegancję i lekkość z formalnymi akcentami mody brytyjskiej. Obecnie, pod szyldem Gagliardi w całej Europie działa 29 sklepów, a największą popularnością marka cieszy się na rodzimej Malcie, w Skandynawii i na Wyspach Brytyjskich.

Gagliardi ma 29 sklepów w Europie

– Butik Gagliardi to bardzo ciekawy punkt w Alei Mody. Z pewnością przyciągnie eleganckich, wyjątkowo dobrze ubranych mężczyzn. Szczególnie, że na naszym rynku nie często debiutują marki z ofertą adresowaną do mężczyzn, która jest tak bogata i cechuje się tak wysoką jakością – mówi Marcin Kopczyk, senior leasing manager, Dział Wynajmu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Premierowy salon Gagliardi będzie prawdziwą perełką. Podobnie jak w butikach znanych z renomowanych ulic handlowych, we wnętrzu sklepu na Bielanach znajdą się eleganckie, masywne meble wykonane z drewna, a kameralny nastrój podkreśli ciepłe, rozproszone światło padające między innymi z klasycznych żyrandoli. Na półkach i wieszakach w Gagliardi zawisną świetnie skrojone garnitury z najlepszych gatunkowo wełny, bawełny czy lnu. W butiku nie zabraknie również klasycznych koszul, koszulek polo, płaszczy i kurtek. Gagliardi na Bielanach pomoże także skompletować zestaw na wieczorne wyjście. Stylowi mężczyźni będą przebierać w różnych smokingach, frakach, wizytowych koszulach i muszkach. Do butiku marki, założonej przez Salvatore Borga w 1964 roku na Malcie, z pewnością przyciągać będą również świetne jakościowo buty, a także bardzo bogata oferta niezbędnych dodatków.

Galeria Młociny oferuje 76 tys. mkw. GLA. Obiekt o powierzchni handlowej 76 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.