W Galerii Młociny swój debiut na polskim rynku zaliczy Gagliardi, marka od ponad sześćdziesięciu lat projektująca i szyjąca dla mężczyzn, dla których liczy się styl, dobre krawiectwo i wysoka jakość. Butik, o powierzchni 91 metrów kwadratowych, wprowadzi się na Aleję Mody. Najnowsze centrum handlowo-rozrywkowe w Warszawie otworzy się już 23 maja.
– Polski debiut to bardzo istotny krok w strategii rozwoju marki. Zależało nam, żeby drzwi na rynek z tak dużym potencjałem otworzyć w miejscu kojarzonym z modą i trendami. Właściciele Galerii Młociny kompletując niezwykle ciekawą listę najemców, ale też aranżując Aleję Mody z ogromnymi witrynami dają nam tego gwarancję – mówi Joanna Ragonesi, Manager ds. Ekspansji marki na rynek polski, Gagliardi.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze