PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Askana podsumowuje trzy kwartały

Galeria Askana podsumowuje trzy kwartały
Galeria Askana
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 paź 2020 15:39

To nie jest zwykły rok, to pierwszy taki rok w 13-to letniej historii galerii. Wymagający i nieprzewidywalny - tak zarządzana przez CREAM Property Advisors, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. podsumowuje trzy kwartały 2020 roku.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 paź 2020 15:39

- Dzięki naszym dobrym relacjom z najemcami renegocjowanie umów w kontekście Covid’u przebiegło sprawnie, z zachowaniem najwyższych standardów partnerskich.  Ogółem zostało podpisane około 40 aneksów na powierzchnię łączną niemal 10 000 m kw. Nie ucichło zainteresowanie Askaną, o czym świadczy podpisanie 5 nowych umów najmu. Galeria Askana to silny projekt, która ma silną pozycję na rynku - podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM Property Advisors.

Do grona najemców dołączyły: Moodo i Greenpoint, Żabka, Szkoła Tańca Champion Team, Mini Outlet z markową odzieżą  m.in. Calvin Klein, Versace, Emporio Armani.  Wkrótce z kolei na powierzchni  250 mkw. zacznie działać sklep FSO Fitness Sport Obuwie.

- Po przywróceniu handlu w maju można było zaobserwować pewną dozę niepewności wśród klientów odwiedzających galerię, ale dość szybko odzyskaliśmy odwiedzalność do poziomu 80% w porównaniu z poprzednim rokiem. Klienci zmieniają część swoich zwyczajów zakupów, a my staramy się wychodzić im naprzeciw. Dbamy o to, by podczas zakupów czuli się bezpiecznie i komfortowo. Jesteśmy przekonani, że rezultat byłby jeszcze lepszy gdyby nie wstrzymanie wielu premier kinowych, które wpływają na repertuar jakże ważnej części rozrywkowej galerii - dodaje Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana.

Obecna sytuacja w kraju nie pozostała bez znaczenia, jeśli chodzi o sferę działań i strategii marketingowej obiektu. W związku z obostrzeniami związanymi z sytuacją epidemiczną trudno jest mówić w chwili obecnej o organizacji masowych eventów, które mogłyby znacząco wpłynąć na wzrost odwiedzalność galerii.

- Na chwilę obecną skupiamy się na rozwoju naszej aplikacji mobilnej, która jest ważnym krokiem w digitalizacji centrum handlowego. To wygodne narzędzie zarówno dla najemców, którzy zyskali nową formę publikacji swoich ofert, a także dla klientów którzy poza dostępem do bieżących promocji najemców, informacji o wydarzeniach,  nagradzani są za wizyty w galerii. To ważne działanie budujące lojalność i relacje z naszymi klientami - podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana.

Ponadto Anna Sip dodaje „Istotną rolę spełniają również nasze kanały social media, dzięki którym pozostajemy w kontakcie z fanami i  docieramy  z przekazem w sposób bardzo szybki i wygodny. Nie zapominamy jednak o współpracy z lokalną społecznością – nadal jest wiele akcji i działań, w które chętnie się włączamy. Szczególnie w tym specyficznym czasie, chcemy pokazać mieszkańcom, że niezależnie od ograniczeń nałożonych na centra handlowe, potrafimy się wspierać i w sposób bezpieczny promować lokalne inicjatywy. Takie działania bowiem, od zawsze  charakteryzowały naszą szczególną więź z mieszkańcami”.

Zwłaszcza w okresie epidemicznym szczególnie ważnym obszarem w strategii zarządzania centrum jest tzw. customer experience. Galeria Askana dokłada wszelkich starań, by relacje z klientem i jego odczucia były jak najbardziej pozytywne.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!