PARTNERZY PORTALU


Galeria Jurajska coraz bliżej wyników z roku ubiegłego

Galeria Jurajska coraz bliżej wyników z roku ubiegłego
Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 wrz 2020 10:34

Tylko w sierpniu w Galerii Jurajskiej zanotowano odwiedzalność na średnim poziomie 85 proc. w stosunku do sierpnia 2019.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 wrz 2020 10:34

Co więcej, aż dwa z sierpniowych tygodni Galeria Jurajska zakończyła na mocnym plusie. Szczególnie na tym tle wyróżnił się ostatni tydzień miesiąca, który przyniósł wzrost footfall'u aż o 12 proc. w porównaniu do tego samego tygodnia przed rokiem.

- Footfall Galerii Jurajskiej stabilizuje się. Pojawia się coraz więcej dni i tygodni, kiedy jest on już mocno zbliżony do wyników, jakie notowaliśmy przed rokiem. Optymizmem nastraja także rosnąca liczba dni, w których footfall jest wręcz wyższy niż przed rokiem. W sierpniu takich dni było już 10 - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Na ożywienie ruchu w Jurajskiej wpływ ma kilka czynników. Podstawowym jest dostępna w komplecie atrakcyjna oferta oparta na znanych krajowych i zagranicznych, najszersza w tej części kraju. Po zniesieniu lockdown'u w galerii działalność wznowiły wszystkie obecne tu przed pandemią marki.

Nie bez znaczenia był także rekordowy sezon wyprzedaży, który przyciągał tłumy kupujących z Częstochowy, ale także z kilkunastu ościennych miejscowości. Sezon, który przyniósł przeceny sięgające nawet 70 proc. trwał do końca sierpnia.

Bodźcem, który pobudził footfall było także "odmrożenie "oferty rozrywkowej, w tym popularnych wśród klientów Bulwarów Jurajskich i boisk do siatkówki plażowej. W lipcu z kolei działalność wznowiło kino Cinema City. Wróciła także rozrywki Bajkowi Labirynt. Tym samym wakacje przyniosły powrót wszystkich atrakcji rozrywkowych, z których słynie centrum handlowe.

W nowej odsłonie i zachowaniem reżimu sanitarnego centrum wznowiło także aktywność eventową, organizując m.in. przejazd rajdu EXOTIC RAGE, bezpłatne badania profilaktyczne, czy dwumiesięczny cykl zajęć ruchowych z fitness clubem Calypso. Celem tych ostatnich była pomoc w zrzuceniu m.in. pokawarnatannowych kilogramów.

- Sytuacja w Galerii Jurajskiej normalizuje się. Rośnie liczba klientów, ale rośnie także konwersja. Ruch w centrum handlowym coraz mocniej wpływa na obroty naszych najemców. Te, podobnie jak footfall, zbliżają się już do poziom z zeszłego roku. To optymistyczna wiadomość, zwłaszcza dla naszych najemców. Nie zmienia to jednak faktu, że przed nami wciąż wiele pracy, zwłaszcza jesienią - mówi Borecka-Suda.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!