PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Jurajska notuje obroty bliskie zeszłorocznym

Galeria Jurajska notuje obroty bliskie zeszłorocznym
Galeria Jurajska, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 09:32

Obroty Galerii Jurajskiej zbliżają się już do wskaźników z zeszłego roku. Różnica pomiędzy wynikami z sierpnia tego roku, a wynikami z sierpnia 2019 jest tylko kilkuprocentowa - informuje centrum handlowe. To pozytywna informacja, zwłaszcza dla najemców obiektu.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 09:32

- Sierpniowe dane dotyczące obrotów, które do nas właśnie spłynęły, napawają optymizmem. W zestawieniu z poprzednimi miesiącami obserwujemy rosnący trend, który coraz bardziej przybliża nas do wyników sprzed roku - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. - Sytuacja więc powoli normalizuje się, co odczuwają także nasi najemcy, również w segmentach najmocniej dotkniętych koronakryzysem. Nie zmienia to faktu, że wciąż pozostaje wiele do zrobienia i to zarówno po stronie centrum handlowego, jak i najemcy - dodaje.

Na poprawiającą się kondycję najemców Jurajskiej wpływ ma dziś kilka czynników. Sierpień był czwartym miesiącem z rzędu, w którym zanotowano wzrost footfall'u. Ten w drugim miesiącu wakacji oscylował na poziomie 85% ubiegłorocznego i ulokował się jednocześnie ponad 7-punktów procentowych nad trendem w dużych galeriach, jaki zanotował FootFall Retail Index.

- Przed nami dalsza praca nad odzyskaniem footfall'u, jednak już dziś osiągane wyniki są zadowalające, przynosząc ożywienie obrotów. Tym bardziej, że klienci, którzy nas wybierali w sierpniu wydali w wielu sklepach znacznie więcej niż przed rokiem. Ich zakupy były także bardziej konkretne i zaplanowane - mówi Borecka-Suda.

Ale ożywieniu obrotów w Galerii Jurajskiej sprzyja także aktywność marketingowa centrum handlowego. Sierpień przyniósł kontynuację kampanii wyprzedażowej, która w tym roku była nie tylko znacznie dłuższa, ale i intensywniejsza. Centrum wsparło także najemców specjalną kampanią na mediach miejskich, promując marki gastronomiczne i rozrywkowe, a także modowe.

Promocję najemców wsparto także "Gońcem Jurajskim", lokalną gazetą wydawaną co miesiąc przez galerię, w której bezpłatnie reklamować mogą się marki obecne w centrum handlowym. Sierpniowy numer magazynu miał nakład aż 30 tys. egz. i kolportowany był w ponad 40 miejscowościach. Formą pomocy dla najemcy był także cykl warsztatów "Aktywne piątki z Calypso".

- Od kilku miesięcy zacieśniamy współpracę z naszymi najemcami, realizując wspólne projekty, których celem jest odzyskanie footfall'u i obrotów. Sierpień przyniósł kontynuację tego kierunku działań oraz jego kolejne odsłony. Strategia ta przynosi efekty, jest także nowym otwarciem w relacjach centrum handlowe - wynajmujący - zauważa Borecka-Suda.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!