PARTNERZY PORTALU


Galeria Jurajska notuje rekordy frekwencyjne

Galeria Jurajska notuje rekordy frekwencyjne
Otwarcie bulwarów Warty, fot. galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2018 11:38

Największe w Częstochowie centrum handlowe zanotowało najlepszy maj w swojej 8-letniej historii.  Tylko w minionym miesiącu galerię odwiedziło ponad 540 tys. klientów, o blisko 10 tys. więcej niż przed rokiem. Co ciekawe, maj miał aż o 3 dni handlowe mniej niż w 2017 r. Zdaniem przedstawicieli Jurajskiej jest przede wszystkim zasługą coraz bardziej urozmaiconej oferty i atrakcji galerii.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2018 11:38

- Nasza oferta wciąż się rozwija i dopasowuje do oczekiwań naszych klientów. Tylko w maju galeria wzbogaciła się aż o 2 nowe restauracje, w tym wyczekiwaną restaurację z kuchnią japońską. Jednocześnie dotychczasowi najemcy stale rozwijają u nas swoją ofertę, modernizując salony lub powiększając je. Przyciąga także skala oferty. Jurajska jest dziś praktycznie w 100 proc. wynajęta – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Od kilku lat galeria mocno inwestuje m.in. w komfort robienia zakupów i pobytu w galerii .Jurajska stworzyła m.in. nowoczesne strefy wypoczynkowe, zmodernizowała food court – tworząc jedną z najciekawszych przestrzeni gastronomicznych w galerii handlowej w Polsce, wprowadziła także najnowocześniejszy w kraju system zarządzania parkingiem.

Dzięki temu ostatniemu zmotoryzowani klienci, których przybywa w galerii, mogą szybciej i łatwiej znaleźć wolne miejsca np. sprawdzając natężenie ruchu poprzez specjalną aplikację. Łatwiej jest im także znaleźć pojazd. To jednak nie koniec. Na ukończeniu jest właśnie modernizacja wejścia głównego do galerii. Centrum handlowe tworzy tam nowoczesną przestrzeń powitalną połączoną ze strefami wypoczynkowymi.

- Zmieniamy się, dopasowujemy do oczekiwań jakie ma współczesny konsument. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowaliśmy kilkanaście inwestycji, dzięki którym zakupy w galerii stały się przyjemniejsze i wygodniejsze. Jednocześnie zaczęliśmy także kłaść mocny nacisk na aspekty poza zakupowe wizyt, tworząc klientom komfortowe przestrzenie do spotkań, wypoczynku i integracji. Tak nowoczesne myślenie o przestrzeni handlowej dziś procentuje – dodaje Bugajczyk.

Bulwary Warty przyciągają częstochowian

 1 czerwca centrum handlowe hucznie otworzyło miejski ogród, który przez blisko rok powstał na sąsiadujących z galerią bulwarach Warty. Tylko podczas pierwszego weekendu funkcjonowania przestrzeni (1-3 czerwca) galerię odwiedziło blisko 100 tys. klientów. Dla porównania zwykle od piątku do niedzieli Jurajska notuje frekwencję rzędu 60-70 tys. osób.

Na powierzchni ponad 8,5 tys. mkw. tuż nad rzeką galeria stworzyła unikalny miejski ogród łączący wypoczynek z zakupami. W przestrzeni tej powstały mające ponad 1,3 tys. m kw. ścieżki i place zabaw dla dzieci w różnym wieku, a na centralnym dziedzińcu mającym 500 m kw. stanęła strzelająca wodą fontanna z mokrym chodnikiem oraz sadzawka.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!