Galeria Jurajska z rekordem odwiedzalności


Galeria Jurajska miała najlepszy rok od swojego otwarcia sześć lat temu. W 2015 roku odwiedziło ją ponad 6,2 miliona osób, o 250 tys. więcej niż przed rokiem.
Rekordowa liczba klientów
Galeria Jurajska staje się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w regionie. Równo rok temu przekroczyła liczbę 6 milionów odwiedzających. 2015 rok przyniósł obiektowi kolejny wzrost, tym razem aż o ponad 4 proc. W efekcie miniony rok Jurajska zakończyła z liczbą ponad 6,2 miliona odwiedzających
- To najlepszy wynik Galerii Jurajskiej od jej otwarcia i troszkę na przekór sytuacji na rynku. Dziś galerie, z racji dużego nasycenia, raczej notują spadki odwiedzin, niż wzrosty. To pokazuje tylko, jak umacnia się pozycja centrum w Częstochowie - komentuje Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Wzrost liczby odwiedzin, jaki notuje Jurajska to przede wszystkim zasługa zatrzymania klienta. Do tej pory wielu mieszkańców z Częstochowy i okolicznych miast chętnie wybierało jako alternatywę zakupy w Katowicach lub Łodzi. Sytuacja się odwróciła w 2014 roku, kiedy to Jurajska zaczęła wprowadzać nowe marki, których klientom tu brakowało.
16 nowych sklepów i wzrost obrotów
Tylko w 2015 roku w galerii otwarto aż 16 nowych sklepów. Wśród nich dominowały sklepy z wyposażeniem wnętrz, a także polskie i zagraniczne marki odzieżowe. W Galerii Jurajskiej otwarto m.in. Yes, Molton, Greenpoint, New Balance, Reporter Young, Concept Store Shoes&Bags i De Facto/Cotton Club, a także sklepy z wyposażeniem: à Tab, Tescoma, English Home, Cook&More marki Dajar i elektroniką - X-Kom.
Działający w galerii salon Reserved przeszedł natomiast modernizację, zwiększając swoją powierzchnię z 1577 m kw. na 2841 m kw. Tym samym powstał największy salon marki w Polsce, zajmujący aż dwa piętra. Dwukrotnie urósł także salon Gino Rossi. Nowi najemcy wypełnili łącznie powierzchnię ponad 1,7 tys. mkw. Zmiany odczuły także same sklepy. W porównaniu z 2014 rokiem obroty najemców zauważalnie wzrosły.
- Odświeżona oferta stała się magnesem na klienta, zwłaszcza oferta sklepów odzieżowych. Bardzo dobrze przyjęta została także nowość w naszej galerii - najszersza w mieście oferta wyposażenia wnętrz, na którą składa się dziś aż osiem sklepów. W ten sposób Jurajska daje mieszkańcom miasta i okolic ofertę, po którą jeszcze do niedawna musieli wybierać się do konkurencyjnych obiektów - mówi Katarzyna Korpak.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.