PARTNERZY PORTALU


Galeria Jurajska z szeroką ofertą sportową

Galeria Jurajska z szeroką ofertą sportową
Fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2018 11:18

Polacy stają się coraz aktywniejsi i bardziej wysportowani. Trend ten od kilku lat obserwuje u siebie także Galeria Jurajska. Centrum handlowe nie tylko rozwija systematycznie portfolio marek sportowych i outdoorowych, ale także samą ofertę sportową. Pod koniec 2016 roku w galerii zostało otwarte Calypso Fitness. Teraz marka 4F dwukrotnie powiększyła swój salon.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 mar 2018 11:18

Już co piąty Polak jest aktywny fizycznie w czasie wolnym – podaje Kantar Public.  Rosnąca popularność różnych aktywności np. biegania czy cross fit’u, pociąga za sobą także większe zainteresowanie ofertą sklepów sportowych, zwłaszcza sklepów z butami i ubraniami.

Oferta dla aktywnych stanowi dziś w Galerii Jurajskiej blisko ponad 5 proc. całkowitej oferty galerii. W centrum handlowym można znaleźć 9 sklepów o profilu sportowym i outdoorowym, w tym 3 sklepy multibrandowe zajmujące łącznie 1767,78 mkw. Segment wypełnia: Adidas, Nike, New Balance, Puma, Outdoor Point, Intersport, Sizeer oraz 4F.

Ta ostatnia marka zdecydowała się w ostatnim czasie na dwukrotne powiększenie swojego lokalu, przenosząc się z powierzchni 168 mkw. do nowej lokalizacji mającej 391 m kw. Wraz z powiększeniem sklepu, rozrosła się także oferta marki w Częstochowie.

- Rośnie rola oferty sportowej. Częstochowianie są coraz aktywniejsi, oczekują więc w swoim sąsiedztwie dostępu do oferty popularnych zagranicznych i polskich marek dla aktywnych. Zachęcając naszych sportowych i outdoorowych najemców do rozwoju, odpowiadamy na zapotrzebowanie, jakie generuje sam rynek i klient, który nas odwiedza – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ten oczekuje dziś możliwości wyboru i dostępu do ubrań, butów i sprzętu, które odpowiadają uprawianej dyscyplinie. Dla galerii handlowych to wyzwanie, bo sklepy muszą dziś zaspokajać potrzeby nie tylko biegaczy, fanów fitnessu, piłki nożnej czy narciarstwa, ale także bardziej niszowych dyscyplin jak wakeboarding czy golfa, dyscyplin, które zyskują na popularności w regionie.

- Klient oczekuje dziś od galerii dostępu do zróżnicowanej i kompleksowej oferty sportowej i outdoorowej. W tym do marek, które noszą sportowcy związani z danymi dyscyplinami. Dla galerii oznacza to nie tylko konieczność rozwoju tego segmentu, ale także śledzenie trendów związanych z popularnością danych dyscyplin. Rozwój 4F, marki związanej dziś m.in. z polską lekkoatletyką, tenisem, wioślarstwem czy narciarstwem alpejskim, jest tego najlepszym przykładem  - mówi Anna Borecka – Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

Nie tylko sport inwestuje

Marka 4F w swojej decyzji o rozwoju działalności w Jurajskiej nie jest odosobniona.  Od początku 2017 roku decyzję o powiększeniu lokalu  lub przeprowadzce i powiększeniu sklepu podjęło aż 17 najemców galerii. Trend ten zdaje się także nie wyhamowywać w 2018 roku.

-   Najemców do takich ruchów zachęcają bardzo dobre wyniki Galerii Jurajskiej. W 2017 roku odwiedziło nas blisko 7 milionów klientów, rosły także sukcesywnie obroty, zwłaszcza sklepów z ubraniami, dodatkami, butami. To dowód na to, że oferta, z jaką dziś wychodzimy na częstochowski rynek przyjmowana jest entuzjastycznie. Dla wielu najemców jest to zachętą do rozwoju i dalszych inwestycji, zarówno w nowy metraż, jak i kolejne marki, które się u nas pojawiają – mówi Roman Bugajczyk.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!