Galeria Jurajska ze wszystkimi markami sieci LPP
Galeria Jurajska w Częstochowie zmienia wizerunek, stając się centrum handlowym, które ma kojarzyć się w regionie przede wszystkim z ofertą modową - zapowiada dyrekcja obiektu. Efektem tych zmian są nowi najemcy, którzy w ostatnich miesiącach pojawili się w Galerii.
Już 86 proc. mieszkańców okolic Częstochowy wybiera Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę modową - wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2014 r. Oferta modowa, na którą składa się odzież, obuwie i biżuteria, stanowi dziś ponad 70 proc. całego tenant-mixu centrum handlowego. Aż 75 proc. odwiedzających Galerię przyznaje, że kupuje w niej wyłącznie ubrania, buty i dodatki.
- W odróżnieniu od lokalnej konkurencji, Galeria Jurajska zaczyna kojarzyć się przede wszystkim z ofertą sklepów odzieżowych. Dziś jest ich ponad 60. Sukcesywny rozwój tej oferty w ostatnich latach, sprawił, że Galeria Jurajska postrzegana jest jako jeden z obiektów handlowych w regionie o najbardziej rozbudowanej ofercie marek odzieżowych, zarówno tych sieciowych, jak i z wyższej półki - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.