PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Jurajska zyskuje dwóch najemców, w tym eobuwie.pl

Galeria Jurajska zyskuje dwóch najemców, w tym eobuwie.pl
Centrum handlowe zapowiada też kolejne otwarcia m.in. salonu Xiaomi, mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 lut 2020 10:58

Naszpikowany nowoczesną technologią salon eobuwie.pl oraz duobrandowy sklep Sugarfree/Cardio Bunny - to najnowsi najemcy, którzy właśnie zasilili ofertę modową Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe zapowiada też kolejne otwarcia m.in. salonu Xiaomi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 lut 2020 10:58

Pod względem liczby sklepów znanych polskich i zagranicznych marek modowych Galeria Jurajska znajduje się dziś w ścisłej czołówce centrów handlowych w woj. śląskim. Klienci mogą znaleźć w obiekcie aż 60 sklepów z ubraniami, a także 11 z butami i galanterią. Całość dopełnia 13 salonów z biżuterią. W sumie Jurajska to aż 200 sklepów!

Wśród obecnych tu marek fashion znaleźć można zarówno kluczowe brandy Inditex tj. ZARA, Massimo Dutti i Bershka, jak również pełne portfolio LPP z Reserved, Cropp, House i Sinsay na czele. Oprócz tego ofertę wypełniają sklepy m.in. H&M, TK Maxxx, Vistula, Diverse, Orsay, Guess, Medicine czy Levi's. W segmencie dodatków znaleźć można salony m.in. Ecco, Kazar, CCC, Deichman, Ryłko, Gino Rossi, Wittchen czy Ochnik.

Znana marka bierze 1 tys. mkw.

Teraz oferta modowa Galerii Jurajskiej znów zyskuje. Do grona najemców dołączyła właśnie marka eobuwie.pl, która otworzyła w centrum handlowym salon mający blisko 1000 m kw. Wcześnie ta sama marka obecna była na wyspie handlowej. Nowy sklep różni się jednak od innych z obuwiem, które już działają w częstochowskim centrum handlowym. Powód?

- Salon eobuwie.pl wypełniony jest nowoczesną technologią, która wznosi zakupy na wyższy poziom. Klienci znajdą tutaj m.in. kilkadziesiąt tabletów z aplikacjami do zamawiania butów i systemem digital signage. Na miejscu dostępna jest także usługa click&collect, dająca możliwość internetowego zamówienia butów i ich przymierzenia na miejscu - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

To jednak nie koniec nowinek. - Klienci mogą także skorzystać z rozwiązania esize.me, które umożliwia wybór obuwia z oferty sklepu za pomogą wykonanego wcześnie skanu 3D stopy, czyli jej trójwymiarowego modelu. Pozwala to na szybkie znalezienie pasujących butów, a także ułatwia zakupy i mierzenie. Nowy sklep wyróżnia także szerokość oferty. Klienci mają tutaj od ręki dostęp do ponad 50 tys. produktów - dodaje.

eobuwie.pl to pierwszy sklep w Galerii Jurajskiej, który na tak szeroką skalę korzysta z możliwości, jakie daje omnichannel. - Cały sklep działa w oparciu o najnowsze technologie. Odwiedzający salon eobowie.pl korzystając z tabletów z aplikacjami może na miejscu dokonać zakupu, może także zrobić to w domu, przed komputerem, tabletem lub na smartfonie, a następnie przyjść do Jurajskiej, odebrać zakup i przymierzyć buty. Sam wybiera sposób, mając jednocześnie dostęp do całej oferty - mówi Borecka-Suda.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • angelika 2020-02-04 14:16:33
    Fajnie że nowe salony odzieżowe pojawią się w GJ, ale z takimi markami jak Reserved czy Mohito będzie im ciężko powalczyć, te mają już ugruntowaną pozycję i rzeszę klientów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!