PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Katowicka odnotowuje rekordowe wzrosty odwiedzalności

Galeria Katowicka odnotowuje rekordowe wzrosty odwiedzalności
Galeria Katowicka
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 wrz 2015 10:53

Blisko 30 procentowe wzrosty odwiedzalności oraz zwiększenie sprzedaży nawet o 24 proc., w porównaniu z rokiem poprzednim, odnotowuje Galeria Katowicka w 2015 r.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 18 wrz 2015 10:53

W drugim kwartale 2015 r. sprzedaż w Galerii Katowickiej była wyższa średnio aż o 21 proc. względem roku 2014. Zanotowano również średnio o 21 proc wyższą odwiedzalność w porównaniu do roku poprzedniego. W tym zakresie rekordowy okazał się czerwiec 2015 – Galerię Katowicką odwiedziło o 27 proc. więcej osób niż w roku 2014.

W ostatnich miesiącach odwiedzalność Galerii Katowickiej utrzymuje się na stałym poziomie: ok. 1,2 mln osób miesięcznie oraz od 30 do 50 tys. osób dziennie.

– Wyniki bardzo nas cieszą, choć nie są to wzrosty, które szczególnie zaskakują. Galeria Katowicka pokazała swój potencjał już w trakcie ostatnich Świąt Bożego Narodzenia, kiedy to sprzedaż była aż o 47 proc. wyższa niż w tym samym okresie rok wcześniej. Przez cały pierwszy kwartał bieżącego roku odnotowywaliśmy dwucyfrowe wzrosty zarówno pod względem wartości sprzedaży, jak i liczby odwiedzających. Jednak stały trend comiesięcznych wzrostów przekraczających poziom 20 proc. rozpoczęliśmy w marcu br. kiedy to sprzedaż wzrosła aż o 24 proc. Od tego momentu takie wyniki odnotowujemy co miesiąc – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

W drugim roku działalności portfolio unikalnych najemców Galerii Katowickiej wzbogaciły m.in.: największy w aglomeracji śląskiej salon TK Maxx, nowy koncept z produktami dla domu i wyposażeniem wnętrz à Tab oraz sklep z designerskimi produktami duńskiej marki Tiger. Aktualnie portfel najemców Galerii Katowickiej tworzą także takie marki jak: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek oraz iSpot, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, SMYK, 4 Faces, Duka, M∙A∙C i Estée Lauder.

– Tylko w ostatnich miesiącach w Galerii Katowickiej odbyła się nietypowa kampania fashion z elementami pro-sprzedażowymi, której „twarzą” była top modelka Joanna Krupa, a partnerem prestiżowa agencja modelingowa Avant Models. Za nami także trwający cały miesiąc festiwal kulinarny, podczas którego dla klientów Galerii gotowali m.in.: Magda Gessler, Pascal Brodnicki, Kurt Scheller, Sebastian Olma czy Paweł Albrzykowski – dodaje Dawid Prymas.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!