PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Katowicka umacnia pozycję dzięki technologii

Galeria Katowicka umacnia pozycję dzięki technologii
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 sie 2018 12:15

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej rosną w siłę. W pierwszym półroczu 2018 roku w aplikacji zarejestrowano już blisko 42 tys. paragonów, a ich wartość zdecydowanie przekroczyła 8 mln zł. Systematycznie rośnie też liczba nowych użytkowników aplikacji. W tym momencie Navishopper pobrany został już 62 tys. razy.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 sie 2018 12:15

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej kontynuują dynamiczny rozwój. W pierwszym półroczu 2018 roku aplikację Navishopper na urządzeniach mobilnych zainstalowano ponad 8 tys. razy. Na chwilę obecną darmowa aplikacja dostępna w Google Play lub AppStore pobrana została łącznie prawie 62 tys. razy. Użytkownicy doceniają funkcjonalność aplikacji, korzystając na co dzień z ofert i zniżek dostępnych na terenie centrum handlowego, a także z nawigacji ułatwiającej poruszanie się po obiekcie. Ponad 33 tys. osób to uczestnicy programu lojalnościowego. Galeria Katowicka w zamian za lojalność klientów od stycznia do lipca 2018 roku wydała ponad 4 600 nagród. Jest to pierwszy program lojalnościowy w Polsce, wdrożony w galerii handlowej z tak dużym sukcesem.

- Wysoki i zarazem stabilny przyrost nowych uczestników programu lojalnościowego zawdzięczamy dobrze skonstruowanym i regularnie wprowadzanym programom aktywizującym – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. – Nasza ostatnia wyjątkowa akcja to uruchomienie konkursu, w którym do wygrania był tygodniowy rejs po Adriatyku ekskluzywnym katamaranem. Dzięki takim działaniom, pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, wartość rejestrowanych paragonów utrzymała się na stałym poziomie - około 1,3 – 1,4 miliona złotych w skali miesiąca – dodaje Joanna Bagińska.

W pierwszym półroczu 2018 roku średnia miesięczna liczba rejestrowanych paragonów w aplikacji Galerii Katowickiej wyniosła ok 7 tys., wartość zakupów „lojalnych” klientów to ponad 8 milionów złotych.

Lojalnościowy rejs po Adriatyku

W celu aktywizacji obecnych i pozyskania nowych członków programu lojalnościowego, Galeria Katowicka uruchomiła konkurs „Przeżycia życia: dołącz do załogi”. Warunkiem uczestnictwa w zabawie było zrobienie zakupów za minimum 50 zł w jednym ze sklepów, punktów usługowych lub gastronomicznych Galerii Katowickiej. Po zarejestrowaniu paragonu, uczestnicy mieli za zadanie zaproponować „przeżycie życia” do zrealizowania w następnej edycji konkursu wraz z kreatywnym hasłem promującym ich pomysł. Co dwa tygodnie, po zakończeniu kolejnych etapów konkursu, do załogi katamaranu Galerii Katowickiej dołączały dwie osoby. Z początkiem czerwca w tygodniowy rejs po Adriatyku luksusowym jachtem wybrało się 8 szczęśliwych klientów. Relację z każdego dnia wyprawy można było śledzić w kanałach społecznościowych Galerii Katowickiej.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest firma Meyer Bergman, za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka APSYS Polska.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!