Galeria Katowicka wprowadza aplikację mobilną


W zaledwie trzy tygodnie grudnia, nową aplikację mobilną pobrało 7,5 tys. klientów Galerii Katowickiej. Dzięki niej będą mogli otrzymać do końca lutego dodatkowe rabaty od cen wyprzedażowych, a także nagrody za zakupy o łącznej wartości przekraczającej 100 tys. zł.
Każdego dnia, od 15 stycznia do 29 lutego br., klienci Galerii Katowickiej korzystający z nowej aplikacji zakupowej będą nagradzani za największą liczbę zgromadzonych za zakupy punktów kartami podarunkowymi o wartości 700 zł. Klienci z największą liczbą punktów zebranych na koniec każdego tygodnia będą otrzymywać karty podarunkowe o wartości dwóch tys. złotych. Na koniec kampanii Galeria Katowicka nagrodzi osobę z największą liczbą punktów specjalną kartą podarunkową o wartości aż 15 tys. złotych.
– Pamiętajmy, że oprócz nagród specjalnych w postaci kart podarunkowych przyznawanych za największą liczbę punktów zebranych codziennie, co tydzień i na koniec akcji, klienci Galerii Katowickiej mogą wymieniać zebrane przez siebie punkty na dowolne nagrody dostępne w aplikacji. Wymiana punktów na nagrody w programie lojalnościowym nie ma wpływu na sumę punktów braną pod uwagę przy nagradzaniu kartami specjalnymi. Każdy użytkownik widzi swoją pozycję w rankingu. W tej kwestii dbamy o szczególną transparentność. Wymiana punktów na regularne nagrody pozostaje bez wpływu na rywalizację o specjalne karty podarunkowe. Dzięki temu nagradzamy podwójnie – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.
W pierwszym, grudniowym etapie kampanii promującej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie zakupów, Galeria Katowicka za największą dzienną liczbę zarejestrowanych punktów rozdawała karty podarunkowe o wartości jednego tys. złotych. Wielu z 22 nagrodzonych klientów wygrało swoją kartę robiąc zakupy i rejestrując paragony o dużo niższej wartości niż wartość otrzymanej karty.
Korzystanie z aplikacji Galerii Katowickiej w trwającym okresie wyprzedaży oznacza jeszcze więcej korzyści niż w czasie świątecznym. Oprócz znaczących przecen w sklepach, aplikacja dodatkowo oferuje kupony specjalne, prezenty za jej pobranie oraz nagrody za zgromadzone punkty w programie lojalnościowym, które zdobyć można nawet już po pierwszych zakupach. Dodając karty podarunkowe o wartości 700, dwóch tys. złotych i 15 tys. złotych dla najaktywniejszych klientów rejestrujących paragony – klienci Galerii Katowickiej dostają wiele różnych możliwości na jeszcze bardziej korzystne czy tańsze zakupy.
Aplikacja Galerii Katowickiej umożliwia również pełną personalizację i dopasowanie otrzymywanych informacji do indywidualnych preferencji użytkownika. Definiując kategorie produktów, ulubione sklepy lub tworząc własną listę zakupów, użytkownik otrzymuje jedynie informacje odpowiadające jego oczekiwaniom. Przygotowana została w wersjach dla smartfonów pracujących w systemach operacyjnych iOS oraz Android. Planowany jest jej dalszy rozwój.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0