Galeria Kazimierz w nowej odsłonie
Galeria Kazimierz w Krakowie zaprezentowała nową identyfikację wizualną oraz ujawniła ambasadorkę marki, którą została Alicja Bachleda-Curuś. Jedną z części procesu metamorfozy Galerii Kazimierz w sieci była modernizacja serwisu www, za którą odpowiadała agencja Plej. Do głównych zadań należało opracowanie koncepcji kreatywnej i architektury informacji oraz wdrożenie serwisu. Agencja będzie także wspierała Galerię Kazimierz w prowadzonych działaniach e-marketingowych.
Celem powstania nowego serwisu galeriakazimierz.pl było wypracowanie odmiennego, bardziej przyjaznego sposobu komunikacji z użytkownikami.
- Analizując serwisy krajowych i zagranicznych centrów handlowych widać, że największym wyzwaniem jest przejrzyste przedstawienie treści i ułatwienie klientom szybkiego dotarcia do pożądanych informacji. Z tego względu położyliśmy szczególny nacisk na prostą architekturę informacji, filtrowanie treści i rozbudowany moduł wyszukiwarki - mówi Bartłomiej Bobrowski, Digital Manager, agencja Plej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (69%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.