PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Galeria Klif i 20 lat doświadczeń w budowaniu marki premium

Galeria Klif i 20 lat doświadczeń w budowaniu marki premium
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 maj 2019 11:39

Trendy konsumenckie, które kształtując handel w Polsce przez ostatnie dwie dekady wykreowały dziedzinę customer experience. Jak w obliczu zmieniającego się rynku i rosnących oczekiwań budować markę premium? Galeria Klif w Warszawie, która obchodzi rok 20-tego Jubileuszu, udowadnia, że mimo upływu lat pozostaje konkurencyjna. Jej metodą jest łączenie tradycji z nowoczesnością, a także stawianie na doświadczenia zakupowe odwiedzających.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 maj 2019 11:39

Polski rynek obiektów handlowych jest obecnie mocno nasycony. Jak wynika z raportu przedstawionym przez firmę Cushman & Wakefield, całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku pod koniec ubiegłego roku wyniosła około 420 tys. mkw. Prawie 30 proc. nowej podaży stanowiły małe centra i parki handlowe o powierzchni poniżej 20 tys. mkw. Natomiast około 60 tys. mkw. oddanej powierzchni dostarczono w ramach rozbudowy istniejących już centrów i parków handlowych. Duża konkurencja i przesycenie rynku sprawia, że właściciele i zarządcy obiektów komercyjnych wolą inwestować w rozbudowę lub przekształcenie już istniejących przestrzeni i dopasowywać je do potrzeb Klientów. W rezultacie centra handlowe stają się swoistą hybrydą, w której obok doświadczenia zakupowego liczą się inne wartości dodane jak: czas, emocje, relacje czy możliwość samorealizacji.

 - Pomimo, że nasycenie polskiego rynku jest mniejsze niż średnia dla krajów Europy Zachodniej to wciąż pozostajemy na podium wśród reprezentantów ogólnoeuropejskich. Przedstawione dane wskazują na bardzo konkurencyjny rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce, dlatego istotne jest budowanie spójnego wizerunku galerii, komunikacji z Klientami oraz dostarczanie bogatej oferty handlowej i rozrywkowej. Liczy się kompleksowość, wygoda i jakość. W Galerii Klif Klient jest w stanie zaspokoić wiele potrzeb, m.in. wyjątkowego personal brandingu i customer experience – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Poland Asset Services EMEA, w firmie Cushman & Wakefield. Dodatkowo, dzięki jasno zdefiniowanej pozycji rynkowej, podążaniu z duchem czasu i licznym usługom dopasowanym do potrzeb wymagającej grupy odbiorców, Galeria Klif w Warszawie wypracowała ugruntowaną, silną pozycję na rynku marek premium, także jako partner biznesowy – dodaje.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.