Polski rynek obiektów handlowych jest obecnie mocno nasycony. Jak wynika z raportu przedstawionym przez firmę Cushman & Wakefield, całkowita wielkość powierzchni handlowej oddanej do użytku pod koniec ubiegłego roku wyniosła około 420 tys. mkw. Prawie 30 proc. nowej podaży stanowiły małe centra i parki handlowe o powierzchni poniżej 20 tys. mkw. Natomiast około 60 tys. mkw. oddanej powierzchni dostarczono w ramach rozbudowy istniejących już centrów i parków handlowych. Duża konkurencja i przesycenie rynku sprawia, że właściciele i zarządcy obiektów komercyjnych wolą inwestować w rozbudowę lub przekształcenie już istniejących przestrzeni i dopasowywać je do potrzeb Klientów. W rezultacie centra handlowe stają się swoistą hybrydą, w której obok doświadczenia zakupowego liczą się inne wartości dodane jak: czas, emocje, relacje czy możliwość samorealizacji.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL