PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Galeria Klif przyciąga nowe marki

Galeria Klif przyciąga nowe marki
fot. Pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2018 13:03

W najbliższym czasie w Galerii Klif pojawią się nowe marki. Na parterze już 28 czerwca zagości marka CCC (1306,94 mkw.), a na poziomie 1 wyczekiwany butik Superdry, który otworzy się pod koniec lata. Podpisana została umowa z siecią Media Expert, która powita klientów jeszcze w czerwcu. Royal Collection przystosowuje lokal przejęty po Reserved.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 maj 2018 13:03

Tylko od początku roku Galeria Klif podpisała umowy na łączną powierzchnię 4 426 mkw. To lokale, które oddaje w ręce nowych najemców. Także dotychczasowi najemcy decydują się na nowe otwarcia – na ich potrzeby wynajęto łączną powierzchnię blisko tysiąc mkw.

Przestrzeń po dotychczasowym fitness klubie także została zaadaptowana przez nowego najemcę. – Calypso Fitness od lat stawia na stały i dynamiczny rozwój. Lokalizacje nie są przypadkowe, decydujemy się na takie, które są lubiane przez klientów i na stale wpisują się w ich mapę ulubionych lokalizacji. Po ponad miesiącu funkcjonowania w Galerii Klif mamy bardzo pozytywną opinię wśród klientów i stale rosnący ruch w klubie – mówi manager klubu Anna Gloc-Żyszkiewicz

Dobre obroty oraz rosnąca wciąż liczba odwiedzin w Galerii Klif skłoniła wielu stałych najemców do rozwoju prowadzonego dotąd biznesu – otwarcia nowego lokalu lub przenosin na nową, znacznie większą powierzchnię. Na większy lokal, a tym samym wynajem dodatkowej powierzchni handlowej, zdecydował się np. salon home&you, który w nowej lokalizacji, na ponad 630 mkw. eksponuje swoją ofertę trójmiejskim klientom.

- Wybraliśmy Galerię Klif ze względu na jej silną markę, dobrą lokalizację i a także profil klienta i pozytywne opinie nt. tej Galerii. Byliśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników salonu i widzieliśmy duży potencjał w otwarciu tam nowego lokalu na większej powierzchni, co było zgodne też z naszą strategią, która zakłada redesign w najlepszych centrach handlowych. Dla naszych klientów oznacza to jeszcze więcej eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz – mówi Magdalena Szarejko, Kierownik Marketingu home&you.

- Swoim dotychczasowym najemcom wynajęliśmy ponad 909 mkw. dodatkowej powierzchni. Na taki krok zdecydowały się marki, które otworzyły nowe butiki w formacie multibrandowym. Wśród nowych lokali powitaliśmy salony Henry Moor i La Martina. Firmy z półki premium dostrzegają potencjał tego rynku i zgłaszają się do Galerii Klif jako miejsca pierwszego wyboru do rozwoju swojego biznesu. Takie kroki poczyniła marka Superdry, Christex czy wcześniej S’portofino - dodaje Michał Bogaczyński, Associate Director AEW Poland. – Obserwowane w Galerii Klif ruchy to naturalny efekt dostosowywania oferty obiektu do potrzeb naszych Klientów. Cieszy nas fakt, że najemcy, przedłużają z nami umowy, wśród takich marek są np. La Mania, Robert Kupisz, Lidia Kalita, Emanuel Berg, Apia, iSpot, Betty Barclay, Calzedonia i inne, ale są skłonni także poszerzyć swoją działalność o nowe butiki czy nowe koncepty handlowe – przyznaje Michał Bogaczyński.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Tomek 2018-07-01 09:03:41
    O Media Expert, oni to już wszędzie są, ale to dobrze, będzie gdzie zakupy robić

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!