Koncepcja galerii handlowych nieustannie się zmienia. Komercyjne przestrzenie zyskują nowe funkcjonalności a klienci oczekują, że centra będą dopasowywać się do ich potrzeb i stylu życia. Tylko ci, którzy zrozumieją konieczność modernizacji – zarówno architektonicznej jak i sposobu komunikacji – odniosą sukces. Jest to szczególne wyzwanie dla obiektów, które są obecne na rynku od wielu lat i które muszą ewoluować wraz z wymaganiami nabywców. Dialog z klientem podjęła Galeria Łódzka, która od 2002 roku silnie zaznacza swoją obecność na zakupowej mapie miasta.
- Modernizacja jest dla nas działaniem oczywistym i wynikała ze strategii ECE – AT YOU SERVICE oraz analizy potrzeb naszych klientów. Pierwszym i najbardziej spektakularnym krokiem był redesign strefy gastronomicznej. W projekt wpisane zostały np. dające intymność przeszklone boksy – idealnie sprawdzające się podczas spotkań biznesowych, czy duże common tables doceniane przez młodą, dynamiczną grupę klientów – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze